Selasa, 14 Julai 2009

salah siapa??

ada sedikit pertelingkahan antar si A dan Si B

Si A gaduh dgn Si B

Si A igatkn jumpe di tempat lain...Si B tgu kt tempat lain...

kate Si C....pula..dua-dua xsalah...(sbb si C xberada dimana-mana tempat)
katanya..keduanya salah faham..

kenapa faham selalu disalahkn?
kefahaman tuh kan datang dr Si A dan Si B
kepala otak derang jugak mempunyai fahaman yg berlainan..

so..tetap salah mereka dan diri mereka...
faham xsalah...

21 ulasan:

wa stomek berkata...

mari mengeja......atau mengejas..

@tune® berkata...

lu bayar..gua bukak kelas bukan free

hehe

jasrina rahim berkata...

kesian faham dia selalu dipersalahkan. fahamilah perasaan faham!

Kikuri-sama berkata...

Alaaa... mcm computer gak. Kalu printer yg kuarkan benda salah, cpu puncanye. Bole ke camtu? Aku pun main agak je...

arfahadnan berkata...

ha..
aku mcm kurang kefahaman..

huahuahua..

mugiwara berkata...

yela...
wa pun slalu tanya balik kt dorg.
yg mana salahnya si faham tu?

sue-ana berkata...

aku xsalah ye..

kesian si faham tu.xpasal2 dipersalahkan.

mrblind berkata...

tak faham faham..

hanis berkata...

yeah.
yeah.
aku dah ader brokben

mamai berkata...

a dan b yang salah pasal dua-dua tak faham

chucky berkata...

x paham2 lagi ke,duduk umah lagi baik

helomynameisjaye berkata...

aku cuba memahami apa yg ko cakapkan.ngeeee

NaDiaHaNuM~ berkata...

apekah? :P

@tune® berkata...

jas-->>
susah la nk paham

kikuri-->>
xleh..salah tuh...
derang xde kefahaman

arfa-->>
terai masuk tadika balik..
faham?

mugi-->>
si faham la yg salah
xbaik salahkan die

sue-ana-->>
ko mmg salah...

blind-->>
faham..

hanis-->>
cayalah!!

mamai-->>
mmg salah pon

caki-->>
mmg jadi budak baik duk umah

jay-->>
dapat memahami x?

nadia-->>
xfaham,??

triple x malaya berkata...

senang2 salah kan penulis entri ni..dia yg tulis ape..apsal pulak nak di salah kan si A atau si B..huhuhu

@tune® berkata...

kau salah aku??
cait!!

cikgu liza berkata...

mereka.. mereka dan keluarga mereka...

saya lah berkata...

salah wa sbb paham entri ni

zairi berkata...

lu tau apsal lembu punya susu sapi dapat nama?itu bukan salah lembu pasal lembu pun x tau sebut nama dia.sapi pun bukan.hanya manusia yang suka2 taruk nama dorang.jadi,suka hati dorang la nak taruk mana2 punya janji temu sebab dorang pun lebih kurang dengan lembu punya otak.

mamai berkata...

masih serba salah lagi ker...lama tak muncul

@tune® berkata...

cikgu-->>
hihi
sian kuarga mereka

engkaulah-->>
hihi...
paham ke?

zairi-->>
manusia oh manusia ...
lu plak...sape bg tau itu susu same sapi??

mamai-->>
bersalah la gak...

hahaha