Khamis, 23 Julai 2009

malam ini

entri pendek and pantas gua mmg pendek...gua xde bermuka² surat mahupon bertalam dua muka mase gua type...gua type mmg sekejap...xlama..ada la dalri lepas asar..dibawak ke maghrib..hihi...

kepada yg mempertikaikan kepanjangan jumlah huruf yang terdapat didalamnye...kene fikir muka surat yang gua tulis..seingat gua..satu jer kn??

aiseymantolaksa...xde yang stress kan baca entry gua yang lepas??

Photobucket

kekotoran degil nih gua simpan selama 4tahun beraksi bersama....

oohh..dia yang di atas sedikit pon tidak mengecewakan gua mlm nih untuk beraksi lebih cemerlang...gua xperlu nimta nyawa walaopn gua da gantung kasut selama 8 buklan...dan hampir menjadikannya artifak kt rak kasut....to caki...pasni gua pasti slim macam oprah...ngehngehngeh...tq banjer wa futsol..ade sesape nk lawan team gua??

setakat team brasil...wa olang leh bg derang gol dgn sendiri...heh...

20 ulasan:

Kikuri-hime berkata...

Aku maen futsal ni, tak pandai... Tapi maen congkak aku terrer...

Tanpa Nama berkata...

apahal lu layout kasut terbalik??

mugiwara berkata...

wa tatau main weh~

kasut yg wa ada cme sneaker ngan but keje selain selipar jalan2...

kotaklimasegi berkata...

slim macam oprah?

mamai berkata...

ini satu lagi game yang belum aku main...huhuhu

helomynameisjaye berkata...

ohh.. foot-sole ijit?

chucky berkata...

foot sole(sebijik cam fajura gituu)

@tune® berkata...

kikuri-->>
aku congkak super tere

jas-->>
aku pon xperasan...

mugi-->>
sneaker bisa aja dong

arfa->>
yup
hihi

slim kn?

mamai-->>
xperlu cuba kalau xbiasa...leh patah pinggang

jaye-->>
futsole futsol

lalola

caki-->>
i kn peminat setia die

BudAk hijAu berkata...

jom ah lwn guli klu brani..ngeeh3..

Aloy Paradoks berkata...

kalau berani jom la,, volley ball..

patungcendana berkata...

aku pun terer main congkak...

re:...kau lagi rendah dari aloy ke?...hehehe

MaSHee berkata...

Bos...kasi ajak aku join sama lu lar main futsal. Gua terer per. kasi try satu kali lar.

@tune® berkata...

budak ijo-->>
lawan guli wa xske..

main guli??i likeeeeeeee

aloy-->>
huh..xberani gua..penakut sudah...

patung-->>
same mcm kikuri??
korang main beruda aje la..

kau dia dan mereka-->>
ye ke??
wa ske jer futsole ngan budak laki...

tp budak laki yg xmo main futsol ngan gua..hihi

~ Lady ell ~ berkata...

huhuhu..aku tak faham benda2 futsal ke,futsol ke,futsole ke..tk reti ah..yang aku tau 'asalfood' je...:D

13may berkata...

jgn pancit dah laa...hehe hehhe

@tune® berkata...

ell-->>
yela...
badminton pon ko tau jugak kn?
hehhee

13may-->>
bawak pam angin sipa²
xde pancit

triple x malaya berkata...

frendly yok...sesekalie apasalah nyer...come2...ada bran?

hanis berkata...

men futsal??
huh~ aku tendang angin jek..
nyampah mak!

pEts LovEr.. berkata...

huh... patut gegar glgg futsoll.. ko rupenyerr..

@tune® berkata...

XXX malaya-->>
aku takut ko yang xberani

hanis-->>
hihi...
angin pon jadila...

petslover-->>
tuh baru gegar sikit