Jumaat, 19 Jun 2009

wa caya sama lu!!!

(gua mengetuk mic)tuk tuk tuk...nyinggggggggg...bunyi mic bile gua terdekatkan dengan speaker...

"testing..testing...1, 2, 3"gua mengetest...

gua nk ucapakn terima kasih:

parents:
sapot gua dr segi tenaga keringat, share ideas, financial,kemas itu ini, setup opis bagai...
smualah...

Photobucket

adik beradik:
good supporter ever!!!n slalu doakan gua yg terbaik


Photobucket

Photobucket


sedara mara:
yang selalu berada bersama gua susah senang

CBM:
bg name company gua....Shroom Alicious Farm

Photobucket

Suya:
design logo company gua...

kawan²:
yg bg kata² semangat

pembaca blog gua:
sbb suke berjoget lambak kt blog gua...pasni kite ronggeng rokiah, jenab...xmo dangdut inul ah...

Photobucket



gua launch nnt...gua roger lu olang..bukan keni rojer ye...

wish me luck..

♥♥♥XOXO♥♥♥

18 ulasan:

suya berkata...

congrats and good luck!

mugiwara berkata...

kedai makan berasaskan cendawan~

main agak saja...hihi...

kalau kedai makan, buat sedap2 ye...
tahniah!
eh? selamat maju jaya~


er...takpe kan ucap tahniah?

mugiwara berkata...

oh!
suya pun cakap congrat~

hihii~

helomynameisjaye berkata...

wah tahniah la.that is one hell of a logo.agagagaga

JelinaJoli berkata...

bukanke lu janji mau bg jawatan big manager kat kampeni lu??

macha_sezs berkata...

report aritu pasal ni ke?

Mohd Ariff Yaakub berkata...

ada projek tanam cendawan ek?

**kena selalu siram air.. sbb ada pepatah " tumbuh bagai cendawan lepas hujan " hehe

*nnti buka branch kat puchong lalala~

Kikuri-hime berkata...

Whoaaa! Bangganye aku sebab ada kawan seorang bisneswoman! Gambatte, yo!

a.k.u.p.e.n.t.o.i berkata...

huh......ada company suda lu......tahniah!

Kapten Luffy berkata...

hai cik bos

Aloy Paradoks berkata...

kompeni lu jual ape?

Faizal R berkata...

Nasi goreng cendawan satu! Opening ada makan2 ke? huhu

zairi berkata...

oraite...semoga maju jaya.dah berjaya jangan lupa diri.jangan jadi artis plak lepas ni.

hacienda-hyacinths berkata...

good luck~jgn lupe jmpt aku launching nnti

@tune® berkata...

suya-->>
thanx!!!

mugi-->>
tahniah xpe..jgn kau ucapa takziah..aku sunat ko skali lg...

da dekat da tekaan kau..cube lagi ye

CBM-->>
lady gaga la lu..hekhekhek
tq

thanx to suya too

kaulah-->>
pls liaise with my lawyer oke..
hihi

macha-->>
pasal ini lah..hihi

arip-->>
kt puchong da ade satu..
oke..kene siram air!!
baik bos!!

kikuri-->>
yatta!!!

ko pentoi-->>
ala..siapa pon leh bukak kampeni

luffy-->>
hi juga

aloy-->>
jual ayam

zairi-->>
i kan diva..lu kene igtkan i diva oke

ieda-->>
baiklah.!!!

@tune® berkata...

joe...tertinggal plak komen ko...
nk nasi goreng cendawan satu jer??

siap!!!

sue-ana berkata...

err..errr...



cik bos,ada keje kosong tak?

hanis berkata...

adik beradik ko sume pompuan ek