Rabu, 17 Jun 2009

saya makin i luv u

huh...sejak gua bersiaran langsung dari umah, skang gua da pandai sinetron sane sini..ade yg gua tgk dr episod 1 (bulan Sept 08)~257 (June 09) xabes² pon ade...ade yg gua tgk selang episod ikut kesempatan

biasala..sinetron kan...pergolakakn itu dan ini..lepas si heroin sakit, hero plak..buta, pastu lom lagi ilang ingatannya...kang ilang anak la...die nye yang ilang la..da mati idup kembali la...phew..panjang berepisod²..ade tu dar rambut pompuan tuh pendek, sapai panjang pastu dr muke budak laki xde jerawat..sapai jerawat penuh kt muka...stress agaknye pergambaran sinetron nih...gua pelik la..complete nau ke sussahan orang² sinetron ni?

complete la dugaan dan derita yang dialami..bahagia hanya sekali cuma..part ending...itu pon kalau takde sequal....

owh..skang ade plak gua layan trailer indon suggested one of my blogger buddy...i'm so touched!!!siresly...smua scene die menyentuh kalbuplease do watch this muvi...

owh..dlm byk² citer...gua lg prefer CINTA GILA...relax jer..tp tulah...Syukri Hashim da arwah last week..gua rase sedey....Al-fatihah...

18 ulasan:

Kikuri berkata...

Aku bet kau mesti tgk citer INTAN, kan???? Elleehhh... jgn nak tipu!

mrblind berkata...

mana best dengan bawang putih bawang merah? hahaha

Mr PenyuBiru berkata...

err..sinetron tu ape? aku cuba buat² tak tahu.haha

hanis berkata...

sinetron suck...
aku tak sukeeeee

arfahadnan berkata...

hahaha..
aku tahu sikit2 pasal sinetron intan nih sbb housemate aku tgk..

giler panjang..
tak boring ker?

apei berkata...

lu tak tengok lagi sinetron tamil, lagi dasyat beb.. orang mati pun boleh hidup balik.

@tune® berkata...

kikuri-->>
wo'oo
aku ketahuan,.

blind-->>
besh lagi cite gua

penyubiru-->>
ntah??
maksudnya ape??

hanis-->>
dulu aku pon xske

arfa-->>
memule aku pon ktuk mak aku
skang aku juin skaki

apei-->>
hah??
nk cari la!!!

PraS@sti berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
sue-ana berkata...

naseb baik aku keje, kalo x,kompem aku lyn gak sinetron. tapi bapak pjg berjela.kdg2 rase cam nk wat sekerip sendri.


nota: aku ok lah, beb. alfatihah tu untuk arwah kakak aku."pergi" sehari b4 arwah shukeri hashim.kubur sebelah2 tu.

@tune® berkata...

ye ke sue??
sakit ape??
salam takziah ye...

aloy_paradoks berkata...

sinetron sori gua nak tengok... dragging giler babi,,
tapi Cinta Gile ok...

saya lah berkata...

wa layan aqso sama madina..wa beharap muka wa berubah jadik mcm madina berkat tidak miss cerita tesebut..

cik belacan melaka berkata...

http://berbuih.blogspot.com/search?q=laskar+pelangi
- aku pon tak pernah tengok lagi.
- dulu aku satu poli dengan anak sulung arwah.

Mohd Ariff berkata...

laskar pelangi mmg best! e-novel kami ada.. movie pun ada. lalala~

*xde masa nak tgk tv skrg :(

alif-mikail berkata...

ni apa kes.. aok punya blog macam dilanda geruda?

habis ilang semua gambo2?

@tune® berkata...

aloy-->>
sinetron..lagi die drag...lagi gua nk tgk...

sayalah-->>
gud lak!!!
wa pon layan gak aqso madinah

cbm-->>
yeap yeap...
mmg syiok woooooooo

alip-->>
aritu ade gempa bumi sket..tu jadi cam ni

aloy_paradoks berkata...

orait......

minahranggie berkata...

atune.. thnaks..aku dah tengok... siriesly..citer tu bes... semua scene ada maksud sendiri... lawak pun ada... masa ikal dapat tau ailing pindah... seme barang lam kedai toke tu jatuh... agaknya cam luluh jantung dan hancur berderai harapan dia cam bende benda tu jatuh lam kedai toke toko tu ehehehehee

thanks... dari aku tunggu citer intan yang sampai hari ni tak abes abes cam apa jer nunggu