Ahad, 28 Disember 2008

Saya, Ana, I, Gua, Aku

alhamdulillah...ramai yg telah menflag kan blog yg mencemarkan muslim, Islam and Nabi Muhammad S.A.W...ye..saye amat marah terhadap sesiape sahaja yg mencemarkan Agama Saye...

saya tahu..saya hayalah golongan yg plng minima tahap keimanan...i admit this...siapalah saye utk bercakap ataupon menyentuh hal agama walhal ilmu di dada teramatlah cetek dan sedikit...

namun, sebagai muslim, saye amat tersentuh apabila Islam dijadikan bahan gurauan...
tp cube kite kaji semula, mengapakah ade pihak yg cube memperok perandakan Islam?

Adakah cara hidup yg kite amalkan benar² Islam?ye..saye sendiri bertudung, tp masih tidak sempurna...adakalanya memakai selendang shj sambil ubun² rambut terkeluar...

Bagaimana pule sambutan Maal Hijrah di Palestin?adakah disambut dgn bedilan dan meriam serta dalam ketakutan?

Selamat Maal Hijrah 1430

Semoga saye ditetapkan Iman, Dipanjang kan umur dan dimurahkan rezeki Oleh Nya

Azam sempena Maal Hijrah?Semoga dapat hidup bahagia bersame Keluarga, Sahabat & teman tersayang..

**saye terpakse keje pada Maal Hijrah...smoga ianya juga menjadi satu Ibadah...