Khamis, 11 Disember 2008

bile permainan di mainkan secara lemah lembut

pancit!!bukan tayar beca gua yg pancit...diri gua yg tidak berangin...

mmg xsejajar kalau org lain main futsal bersungguh, penuh semangat kesukanan serta pertahanan...

tp gua dengan cramp kt dua² belah punggung(this always happened to me), jari terpeleot, kaki terkehel..main ala² tarian mak yong, gracefully abes da...giler xaktif!!(drama queen abes gua!!)

badan gua da fragile..kene handle with care nih..once broken consider sold...

**kene stat joging kalau x ahad nih konfem gua jage tiang jer...Hana, please take note...on tau this sunday...ijoy cakp ko dok Russia or wat haji terabor..tuh yg xgadget abes..

27 ulasan:

l.i.f.e berkata...

lerrrr cuti2 pun berblog jugak? :D

Tanpa Nama berkata...

kalo ko pancit, aku pon akan mengalami nasib serupa..

@tune® berkata...

life-->>
blog tiade had coti...hhihi

eyeliner-->>
same ke?kene cari pam angin nih

Tanpa Nama berkata...

i tk larat main bola, la ni kayuh ok la,, cuba la tapi modal beso..

Firdaus berkata...

nama team futsal gua panchit f.c. gua rasa lu leh join.. heheh..

alif-mikail berkata...

jom futsal!..
mana kad kahwin ni?

ijan berkata...

aku x penah pancit. pancut ada la...

@tune® berkata...

Atan-->>
kayuh??modal besar??kenu or rowing boat ke?muelh juin?

Apei-->>
wa..mmg selari dengan pergerakan gua yg pancit semedang nih

alif-->>
jum!!tp kan...kad kawen kt alif yg tempah...

chucky berkata...

fragile ile

@tune® berkata...

sultan-->>
haih...lain macam jer ....slalu pancut merate ke?

caki-->>
da hancur da nih

mrblind berkata...

sultan..lu memang lucah..

Firdaus berkata...

sultan gua rasa penafasan lu tak teratur arr..

@tune® berkata...

blind-->>
tuler..lain macam jer....yg hancing kt highway tuh konfem angkara die..

Apei-->>
oo..kalau pernafasan tak teratur..mmg camtuh ke akibatnye?ke part lain?

Kikuri-hime berkata...

Huh?! ONCE BROKEN, CONSIDERED SOLD?? Bahaya tuuuu.... Kang kene beli plak!

Darkkadabra berkata...

ah, futsal..
tak main pun lagi.
dalam PS2 pernah la.

ijan berkata...

woi2... aku tarik blk la komen aku tu. huhu...

hanis berkata...

layan futsal gak ke? gerek seh... caya lah! fewittt

Kapten Luffy berkata...

jom menguatkan badan bersama2...

kaki... lompat tangan

tangan... angkat berat

perut... kita makan2

tipahvogue berkata...

men futsal?? wahhhhh!! tabik spring arh!!! tipah dah lama angkat bendera putis! huhuhu

Perempuan berkata...

once broken considered sold?
hehe.

suya berkata...

akudahlametakmainfutsal.akuraseakudahlupemacamanaenakberlari.

@tune® berkata...

kikuri-->>
lu xleh beli arrrrrrrr....orang len arrrrrrrr

dark25-->>
dalm ps jer?berpeluh x?

sultan-->>
lu tarik la pakai tarik tali ke...

hanis-->>
yup..mau juin?

luffyy-->>
senaman perut ke?

tipah-->>
apesal plak ko angkat bendera lak?

suya-->>
ko stat ngan lari setempat ye...

@tune® berkata...

perempuan-->>
hihih...sold la...

Darkkadabra berkata...

berpeluh gak pasal tak pasang kipas.

@tune® berkata...

hebat!!wa kene torai!!

Hana berkata...

weh..aku silap info dah...wakakaka..yg cancel tu futsal lain..lol

@tune® berkata...

ceh hana...rosak da lu nih sejak kawen