Rabu, 3 Disember 2008

musim bermusim semusim yg lalu

demam campak...dgn demam cacar same x?

kekompiusan yg melampau da gua nih...

gua rase xsame..

wut say u?

18 ulasan:

Kikuri berkata...

Campak yg kuar polka dot merah tu... then, cacar yg kuar polka dot berair + nanah.... maybe laaa...

Errr... chicken pox, yg mane plak ek?

Soalan dijawab ngan soalan.... ni adalah teknik terbaik untuk debate...

hacienda berkata...

aku rase same kot..hehehehe..

aku pon xtaula..nape?ko demam tu ke?

chucky berkata...

lain laaa
symtom yang same,
kuman yang berbeja

nur berkata...

totally x same...
tapi dari segi ejaan...hehehhehe:-)

Mr PenyuBiru berkata...

ko kena demam campak ek or kena kena campak? hehe

eZa berkata...

aku pon rase x same... campak tuh bkn yg halus2 mcm rashes tuh ke? penuh 1 badan & miang. cacar air bkn chicken pox? yg besa2 ade air lg... hehehe tul ke?? :P

sultan berkata...

aku rase demam campak ngan cacar lain la. aku rase cacar air tu chiken pox. pastu cengkering tu ape plak...

pastu skrg ni aku rase aku dah makin keliru antara 3-3 tu. huhu...

tasikmerah berkata...

aku pun dh konpius.

yg aku tau. dmm campak. bintik kecik2.

chicken pox. berair. bintik besor2.

alif-mikail berkata...

lain le..

demam kena campak pun lain jugak.. nak cube?

sEapUt "c@ berkata...

demam campak adalah demam bagi org yg suke mencampakkan dirinye
dan demam cacar adalah demam bagi org yg suke mencacarkan dirinye..
hoho..

@tune® berkata...

kikuri-->>
hang bg aku soklan blk aku nk jawab lagu mana?

ieda-->>
xmembantu hang nih..adehla..

caki-->>
tau aku tya ko kt umah je kn?

nur-->>
ceh..tu aku pon tau

penyubiru-->>
penyampak barangkali

eZa-->>
ye..aku rase mereka pon berbeza...aku da napak gambaran dah...

sultan-->>
dah ko tambah lg satu nih..adehla,,,,

tasikmerah-->>
ye...ko kompius plak ..cane nih?

alip-->>
aku campak ko dulu eh??

seaput-->>
giler ah...
camne mencacarkan dirinye?

misz eyeliner berkata...

aku yakin, demam yg sama jek!

@tune® berkata...

lain la..ko nih...ajaran sesat nih

Monkey D Luffy berkata...

kalau AIDS aku tau ler

shafa berkata...

apsal ko..??
demam tak kebah2 lg ek..??

John Doe berkata...

mmaf..gua tak amek port..lebih kurang je gua tengok..ha ha

@tune® berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
@tune® berkata...

luffy-->>
advance ko nih

shafa-->>
da oke sekt dah..

JD-->>
lu mmg la...