Selasa, 2 Disember 2008

orak iso mangan..nak opo mboh...

lu olang pon bosan kalau gua cite wedding² yg gua attend sepanjang bulan 10&11...gua pon xlarat k cite....ramai sgt...secara purata atas analysis yg gua buat mengikut statisticnye..gua kene attend 3 kenduri lam mase seminggu...bosan gak dgr pasal batuk n demam yg xkebah² ni kn??

jd..kalau kenduri kawen..dah tentu Tuan rumah mengharapkan xujan kn?bile xnk ujan..mereka akan campak pakaian ke atas bumbung secara tradisinye...tp kalau panas terik, lu olang agak² ape yg derang blg??erm...

kalau da panas terik..make air yg sedap diminum ialah air sejuk...perghhhhhh...xkn nk tolak kalau air itu saje yg ade...lenkali kalau xmo air sejuk da tau batuk..bawak air mineral sendiri...tp da panas kn..minum jer la air yg ade ais..takpe..buat ubat...

mmg ubat la ais tuh kalau arini kalau 2 hari ni gua jerit xde orang dengar pastu adik gua cakap gua nye sore da macam Ella and the boys...lu olang xyah susah² nk jeles..panggil je gua nyayi sempena raye haji ni...sok audit pon wa bg bahasa isyarat jer la kt oditor tuh 2 hari...hihihi

**achtung!!...ni la bahasa German yg gua banggakan selama nih..xramai yg pandai ckp bahasa nih melainkn gua, caki, Suya n Mawi...orak popo kok...kabare?

17 ulasan:

Intan berkata...

orak iso mangan tu tak lalu makan ke? haha

dAkBaiK berkata...

haha aku tau...aku xpaham

Kikuri-hime berkata...

Atune,
Alaa... kau minum air asam laaa... Aku ni suara serak kira normal... Selalu sgt. Air asam is the best remedy! wa ckp lu!!

Tanpa Nama berkata...

oloh2...udah ngomong jhowo, urang nggak ngerti..lepas ni buleh ko bukak kelas belajar bahasa jhowo tun...

ladyell

@tune® berkata...

supermummy-->>
ye...exactly...terre

dakbaik-->>
hang mmg xpaham nyer...

kikuri-->>
aku tau..tp lupe jeeeeeeeeee

ell-->>
hahaha..leh...tp ade ke org nk blaja?kekeke

hacienda-hyacinths berkata...

hahahaha..... nnti aku pggl ko wat show ek...ko xpyh pki bahase isyarat kt oditor..ko diam je wat muke kesian...

Tanpa Nama berkata...

g Mc D beli sunday choclate...tu salah satu penawar batuk...x cayo?g l cubo..den gorenti pas ni ekau leh recover balik batuk ekau..

Kapten Luffy berkata...

kalau demam pg sauna

chucky berkata...

suara ko mmg sedap,
kekadang aku x tau ape ko cakap
mboh popo mboh

Tanpa Nama berkata...

bahasa german? betui ka? bunyi mcm jawa jek. ahahha..

Tanpa Nama berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
@tune® berkata...

ieda-->>
wat show bayar mahal mampu ke?

nur-->>
yg madagascar punye ke?ermmmmmm

luffy-->>
pes time aku dgr nih...

caki-->>
kue orak pahem?
kepreye kok?

eyeliner-->>
tu le...hang tatau...

dAkBaiK berkata...

bahasa tinggi seh..:Dhaha

theblabber berkata...

wahh..tak tercapai akalku memikirkan tahap ketinggian bahasa kamu nih. Eheh

sEapUt "c@ berkata...

adik beradik dah ckp jawe..
bocah2 iki jeningi sopo to?

@tune® berkata...

dakbaik-->>
bahasa tinggi tahap dewa nih..

mieze-->>
kene pakai akal panjang sket...

seaput-->>
jeningi sopo mboh...wakakakaka

Darab Dua berkata...

gua nak jemput lu jadi penyanyi jemputan kt majlis perpisahan akhir tahun buleh?
haha~