Selasa, 2 Disember 2008

gua bukan la berani sgt pon...

kes rogol, bunuh...samun..liwat...btul² buat gua takut...

lelaki pon bley kene samun leh kene liwat n bunuh..apetah lagi gua seorang perempuan yg lembik juge xde self defend nih...karatido adeler...

gua napak jer ganas tp...(gua lu kata ganti name diri kire ganas la kn...) hakikatnye...huhuhu

to all out there...xkire la lu lelaki segagah badang mahupon sekuat harimau selepas memakan biskut tiger...

ataupon kamu perempuan yg cekal n mmg tere bab silat, karate do mahupon silat cekak ataupon seorang inspector polis or polis bantuan...

....ta ke care & beware ok...

**pesanan khidmat masyarakat ini ditaja oleh Inspector Sahab he

20 ulasan:

~ Lady ell ~ berkata...

jenayah kt mane2 pn ade.even kt umah sendiri pn boleh jadik..yg penting tk cuai dn leka...tp kekadang kita hati2 pn nasib malang menimpa nk wat cammane ye tk?doa je lh pd yg kuasa...

pd penjenayah..eish! tk de keje lain ke kome nk buat...!!!!

Tanpa Nama berkata...

ye la ude...jenayah ade dimana2..yg penting kiat kene hati2 dan kene saling amik tahu antara satu sama yg lain..pepatah jgn jaga tepi kain org tu dah x relevan dah abad ni...kita kene jaga gak tepi kain org..ekeke....

alif-mikail berkata...

koi sudah kembali..

alif-mikail berkata...

amacam rasa seram sejuk dak.. ahhahaa

chucky berkata...

jage diri bebaik

tipahvogue berkata...

betoi tu betoi..kena berhati2 skang nih, tak kira siang ataupun malam...Malaysia skang dah tak aman cam dedolu..huhuhu

nadinezuharra berkata...

saye pernah kene ragut..eish,gerammmmnyer(sib baik depa tk dpt amik beg coz saye baru lepas mkn biskut tiger,huhu)..
tp byk org jahat ni lelaki..perasan tak?takleh cayer sgt diorang ni..

Tanpa Nama berkata...

betoi2. aku tak berani nak pi kuar jenjalan sorg2 kt kl ni. takot..

zairi berkata...

gua pun heran ngan lelaki skang ni.susah tol nak cari ciri2 murni macam gua.

ijan berkata...

aik... apasal tibe2 kuar iklan khidmat msyrkat ni. ada sesuatu yg dah berlaku kat depan mata ko ke ape...

M H A N I berkata...

ak pn tetiba jd semkin berjaga2 slps membaca pesanan khidmat msyrkt ini....uhuhuhu

suya berkata...

sbb tu kene belajar sepak org mula dari sekang.1..2...3...

John Doe berkata...

kalau lu takut,
beli parang,sentiasakan selit parang tu kat pinggang lu

hacienda-hyacinths berkata...

aku pn takuttttttttttt...

susah beno nk jg kehormatan dr..

@tune® berkata...

ell-->>
harap² ade penjenayah yg bace komen ko nih...supaya mereka akan insap n berwaspada..

nur-->>
xrelevan eh pepatah tuh...kalau jage salah..xjage pon salah..camno?

alip-->>
selamat kembali..menggigil aku napak ko nih...

caki-->>
u too

tipahvogue-->>
ye la..mesia da dibawah paras berjaga²

Nadine-->>
hahaha...mmg berkesan ke biskut tiger tuh?aku pon nk mkn la..

eyeliner-->>
aku pon da jd semacam fobia lak...

zairi-->>
ye ke lu murni?cam ne nk detect?

sultan-->>
takde pape...wa sajer igtkn anda smua..

mhani-->>
sile jage...pesanan tuh..

suya-->>
aiyak!aiyak!hiayaaaahhhhhhhh!!!

John Doe-->>
wa takut tertusuk diri sendiri...
parang panjang ke parang kontot?

ieda-->>
tu la..kene mintak byk doa kn?

kakpiah berkata...

idop susah..
mati pon susah..
kene pegang bendela...
uhuhuhuhu..
*ko phm x bahasa sastera aku nih dik?*

@tune® berkata...

giler ah kak..mendalam betul bahasa lu kak...

tp cam dialog dlm cite P ramlee je...

dAkBaiK berkata...

sediakan biskut tiger setiasa bersama anda :P

berada serta lalui ditempat dan kawasan yg selamat jagan cari pasal aja...

@tune® berkata...

ait!!mmg budak baik la lu ni

Darab Dua berkata...

ilmiah entry lu kali ni!
heh!