Sabtu, 24 November 2007

Umah baru ku...StarDust

ini adalah umah baru yg akan aku duduki next month ngan Baya..hahahaha...finally, aku dpt gak tglkn Meru...wapon hayalah sekangkang kera...umah ni
No.10, Jlan Wira 5, Taman perwira, Sijangkang...
hahahah..senag gle nk g umah aku..sebelah umah ni Bujang lelaki..ehem...harhar...tp Tuttttt......paham² jer la...

arini aku buli Azam again..thanx Zam...pasni sape lak yg aku nk buli...dulu Pakau, Farid&Fahmi...skang ko lak..hihiihi...bukan aku kwn ngan korg coz nk take for granted ek..NO NO NO...

igt nk banjer ekserem mahal..tp ade pakistan jual eskerem, make aku pon banjer azam eskerem ala² Hagen daaz la...kire ok lah tuh kn...
pastu...activity pending aku ngan si Azam sejak 1bln lepas ialah menonton StarDust...FINALLYYYYYYY....dpt gak tgk...kalakar+besh la citer tu..sungguh bubbly ah...

To Caki: Please, please&please...cari citer ni sapai dapat coz aku nk ngulangggggg.......

Tiada ulasan: