Rabu, 28 November 2007

TOP OF TOP GLOVE...

akulah penjana ekonomi negara...




Gambar ni aku hamek ari sabtu lepas...mase tuh kene wat spot check kt new block(Block B) yg di rencanakan akan beroperasi patutnye lah kan..last Oct...namun apakn daye...projectnyer terpakse ditanguhkan tawon depa which mean tanpa ketiadaan aku...

bab labelling mmg aku dah setelkn tapi ade byk lg keje contractor yg xsuda2...lgpon ni new design from braytech...so ekceli the design aku xberape nk ske..tp aku kan skadar dipinggiran...so aku bersyukur jer la ngan ape yg ade...

all above pics tuh aku tgkp ngan abg jaya ...hehe..tinggi+gayat gle ler aku...tp nk rase nye pasal, aku gagahkn jua....ngehngehnegh..tp mmg tgi gilax...alal2 naik gondola eye on msia...separuh jer la...

ni top of main oven...which is in the processing...main oven ni penting...temperature die kalau beroperasi around 145ºC-155ºC...so kalau trip, glove mesti ade manyak defects...skali trip mkn mase down time...

today will be my 2nd last day...dr pagi aku dok nages jer...sapai blk pon budak2 ni dok menagis...sik tya kenapa aku blk...padahal aku xgmane2 pon...derang igt aku cam derang kot...hahahah...

tp sereslyla...sedey+sayu la...huwarghhhhhhhh

To Mr. Philip, again...sori...kalau ikutkn ati, mmg aku nk xtend another 2 weeks...nk train chemist baru, nk hanta report...tp boss baru suh masuk awl...nape la aku slalu kene cam ni..

dolu mase nk g 14 pon pon camni...10 xlpas, 14 nk urgent...

neway...TATA for today...

Tiada ulasan: