Ahad, 11 November 2007

it's sundeiiiii...and my beloved Boy fren wat hal..

what i like about today??erk...ntah?maybe sbb aku kene keje?
dah 5 hari aku menjadi kuli batak di TG...bkan ape...
dahla deepavali...supervisor cuti...aku kne take over keje derang...pehtu...kene wat planning sbb planner wat slah...pastu...clerk aku bersalin...clerk yg ganti tempat die lari plak...haduiiiii...x abes lg...kene deal ngan HR masalah foreigner yg lari..susah² suh jer HR ni report polis...dah tu...keje aku kene hapdet gak...S.O.P???hadui...leceh!!!!

padahal aku baru nk menikmati hari2 terakhir di TG...hampeh...so...arini...aku sakit2 badan sbb ngadap PC jerk...quality..lantakla...malas nk jage...

on the way nk g HTO...BF aku wat hal la...WTF*&%!!!!...die sakit lagik...ni yg aku nk merajuk nih...
sungguh myedihkan...ape taknye...setelah aku bg mcm2...die wat aku sakit hati agik...isssshhhhhh...geramnye...

lantak ko la Bee...G malas nk layan...makin di layan...makin menjadi...nnt G hanta B kt glennmarie this Selasa...pandai2 la derang nk wat ape ngan Bee,,,mak malas nk layan...

baik Gee lyn kwn Gee...tape...nnt kalau Bee dah sihat, Gee bwak Bee jln2 kay...nnt Gee beli wiper baru...Gee cuci Bee kt kedai baru..hantar Bee g servis..tp Bee janji jgn nakal2 ngan Bee....

Tiada ulasan: