Jumaat, 9 November 2007

1+1= 3

kalau korg pernah bace entry² aku di bulan august, aku ade mention bout this minah :"SHAFAREENY MAHMUD"
harini...die dtg Setia Alam umah kak nazirah...
kak nazirah ngan shafa ni kire pioneer ler kt TG F3 ni...kirenye derang ni mmg senior citizen la...eh slah seniorita² chemist kt kilang 3...dulu chemist kilang 3 xramai :
Kak. Nazirah
Shafa
Hafezal
Ros
Aku
Najmie...hehehe...

pa...seronoknye lepak umah k.nazirah...mkn mee sapai tambah..pastu mkn kek...kuih lagik./..
comelnyer anak2 korg...masing2 memboyot

Shafa : anak: 1+1 = 1 1/2(dlm perut)



kak nazirah: anak :2+1 = 3 1/2 (dalam perut)


aku : anak: tekak, mata...hehehe = 0
afif si power rangers+ultraman

ni zikri...anak k.nazirah

pergh...biasenye perkara2 berbangkit derang ni ialah nk skolahkn anak2...ye lah..masing2 nk anak2 derang up+pandai...
tp si afif ni mmg xnakal...tp yg klakar bile tya :
aku :"afif duit raye nk buat ape?"
afif:"nk beli bumper kete diddy(ayah)
aku:afif name baby dlm perut ummi ape?
afif:power rangers

korg tgk jer la gambor2 si afif ni...smua ala2 otromen.
otromen gaiya la...zero la...ntah hape2 lgla...

otromen ngan cat woman

pa...seronok sgt ko dtg sini pa...besh lepak camni..maybe dah lame xjupe...kalau kerap jupe mau xde bende nk cite gak kn?

Tiada ulasan: