Ahad, 4 November 2007

sunday day

ketika aku sdg menaip bog ini...ayahku dgn tetibenye telah tidak sengaja memecahkan pinggan mak aku..ini adalah kali yg ke-3 dlm minggu ni acara pecah memecah...memule adik aku (farah)...pastu mak aku...skang ni ayah ku pula...tape yah..i clear it all...dun wori...jgn salahkn ayah..salahkan pinggan tuh..nape die nk jatuh...
adakah mungkin kerana hayat pinggan itu yg telah memecah hampir 23thn?ntahla..mak syg sgt ngan pinngan lame tuh..tea set die dah pecah..yg tgl hyalah pinggan&piring shj...

jam menunjukkn 8.32pm...kt luar ujan lebat disusuli bau ujan yg mmg aku ske...i can smell the rain u knoe...
spt entry what i like about rain...arini rain again...and again...and again...ntahla...

arini aku bgn...kemas bilik jap...g keje jap...gaduh jap....pastu g sacc...igt nk cari alat2 sukan kt adidas sacc...hampeh...mamat tuh kate dah abes...kene carik kt outlet lain...aritu ade berlambak...skang dah xde lak..pas calculate, pbanjaan aku ngan caki xsapai 50(for 2sets)..tp ngak ada mendenye...

maka..aku main futsol ngan menahan ksakitan kaki...(ala sikit jer..saje nk beli mende tuh)...
pastu main futsol, aku mgalami semput cam mlm kelmarin...tp tapela...sib baik bwak alatan yg cukup...

wpon arini main agak xcukup org...tp ianya tetap myeronokkan...pastu lepak darussalam...

ni skang dah ujan...jap lg pas mandi mande...beta nk kemas bilik..again...2hari skalik aku kene kemas bilik coz rambut aku ngan cik farah ni gugur...dahla panjang...erm..mmg kene kerap mengemas bilik...

kepada sesiape yg nk dtg umah aku...silalah pakai selipar ketika berada di dapor...aku xsure adakah kaca2 itu benar2 pergi...

Tiada ulasan: