Jumaat, 23 November 2007

23/11/07-6 days to go...

pepagi slalu kalau aku xlepak kt opis...aku akan lepak kt kantin...kt kilang nih, keje aku melepak kepak jer 2,3 minggu ni...tatau nape...korg tau nape?


kesembapan mate aku bersama Hilmi



ni kak wati(ex dept aku)...yg slalu lepak ngan aku jer....cam die lak nk berenti...hehehheslalu g lunch ngan die, lepak, surau, solat,...smua arr ngan die...



ni abg Jaya...die ni officer production...aku ske gurau manje ngan die...hehehe...kempis perut la tuh./...


pastu mlm nadia, endang, tutik&k.aspa nk wat farewell aku ngan ah heng...pergh...mmg pilihan yg bijak dgn memilih k.aspa sbg tukang masak...sedap gle...ni kire pre-farewell....



tutik&mak e...



gaduuh jer bebudak ni



tukang gaduh...tukang makan...
ni la ah heng...yg nk berenti same ngan aku...
anyone nk juin?
tukang masak...kak aspa


pasangan bahagia
Posted by Picasa

Tiada ulasan: