Selasa, 27 November 2007

27/11/07-2 days to go

xsabar nk blah dr TG...arini g beli teket nk g Sinagpore ngan ma best bud...hikhikhik...singgah McD mkn big breakfast sapai nk terbig muntah...coz terbig kenyang...

so kitorg decided nk wat bagpack travel...gle gamble..dahla both of us never been there...korg doakan jer la ek...ade ke mamat aeroliner tuh Xfriendly..kalao ko keje ngan customer line...blaja la etika ny layan tetamu beb...

arini....kt kilang aku dtg kol 7.00am dah sapai dah...
nk tgkap gambo la kunun...

ini adalah para penjana ekonomi Negara yg berbilang kewarganegaraan&kerakyatan....

still rase weng2 coz demam smlm xilag agik...so...aku pon telan ubat agik...tp hidung aku tersumbat la plak...arini ade rase nk muntah² coz tekak aku kering sgt....
aku berusaha keras megeluarkan mucus² yg bertenggek kt idung ni...seriusly...sebesar 2cm...&berdarah...xsakit, cume xselesa jer...patutla aku nk muntah, mende ni myekat pengudaraan aku...

arini g meeting...jupe "PUAN BOSS EX DEPT YG PERFECT" tuh...tp aku mls nk lyn coz kalau lyn lg sakit ati..

so, Mr. Philip aku yg baik ati tuh sungguh baik hati...sayu aku arini...tp aku tetap nk g gak..Sorry boss....

ni aku nk g main futsol...maybe pasni xleh nk main coz dok jauh dah..tgk arr....

the coach & i (faizah, jgn jeles...aku pinjam laki ko...citot ni sibuk arr...)



teman setia aku main futsol-fatiew...



james bonding & catwoman...kahkahkah




& da team

IT'S TGFC
(TOP GLOVE FUTSOL CLUB)


gonna miss u guys...sori for the Gila Kuasa mase main...i didnt mean it...tp aku nk yg the best dr kowang...mmg aku kasar sket main coz aku nk korg jd mcm tomboy² tuh...but...it takes taim...i've got taim...

c u guys in da future...

c u when i cu nx....

2 ulasan:

Hana berkata...

pergh..nak pegi SG plak..gerek sioot. nampak nyer sampai sudah x dpt nak lawan team futsal TG..hehehe..
jalan elok2 ok..

@tune® berkata...

na..we miss kuchai...eh salah...miss uuuuu....

SG la plak..dah ko g UK...xkn asik MY jer

bile blk na???