Ahad, 18 November 2007

Eye On Malaysia-17/11/07-Eye On U??


AKHIRNYEEEEEEEEEEEE...........
setahun plan...xpernah nyer jadi...
mcm2 sponxor&gogenizer yg dah hanta proposal nk g...tp....hihiih

as a gogenizer...aku TERPAKSA MEMAKSA derang ni g...
kalau x...kene g LONDON EYE ngan Hana lak...
(BABAI HANA!!kem salam kt Tony Blair-GONNA MISS U...mmuaxxxxx)

Aku beli tickets 10 ngan Basha...
pastu g OU jap...
pastu g amek suya
pastu amek caki
pastu amek j&lil
pastu jupe ira&ijoy kt Titiwangsa
pastu tgu hana&kucahai...

sperti biase...apai sibuk ngan kem tenteranya
Sham plak...bz memnjg
Zali...not in KL

lepas Hana mewasiatkan Kuchai dibawah jagaan aku sepeningalannye ke Southampton&Hamburg(thanx Na)..makenye...kami pon beramai2 lanaik menatang tuh...

Luckily dah beli teket awl...so xyah nk beratur panjang..
dah mcm VIP kitorg dah...muakakakak...
Ni kire farewell Hana...kununnye la...
babai darl...u do take care..
gonna miss u...(click here)-jay bogs...

my picasa

2 ulasan:

helomynameisjaye berkata...

"mewasiatkan kuchai dibwh jagaan ku"
ape-kahh??
hahahahahaha...

deiii minachi...tony blair no longer the PM of britain..ngehngehh..
tp setakat nk kem salam ok kok..
ngehngehh

@tune® berkata...

ye la..hana suh aku jage kuchai pe....kn na?

aku ske die walaupon die cume frmr