Jumaat, 24 Ogos 2007

trust no 1 no more

title of dis taim nye entry same ngan bog si ann nye title bog. si ann pon dah xcaye owang...so do i...

ekceli..bukan smua owang aku xcaye...tp as long as derang ini tidak kene mgena dgn:
1. appraisal aku
2. duit mkn aku
3. banjer aku taim beli kasut
4. byr court futsal aku
5. minta duit shopping dr aku
6. pinjam kete aku sesuke hati
7. bodek bos aku so that increement aku mcm sial
8. xkaco aku wat keje kt kilang tuh
9. minta aku banjer karaoke kt red box
10.minta aku hanta blk kg

aku rase dah cukup baik derang ni...let ppl say wutever they wanna say...
let them decide...not tyra banks ke..donald trump ke...ahaks...

lgpun...kite hidup ni hya sekali...derang pon same...
biarlah...kehidupan yg kt sini smentara jew...kehidupan kt sane yg kekal abadi kn?

so...aku anggap org yg ade gossip ni kire celebrity ler...so for those yg xde org nk gossip, bukan korg xglamer, cume korg bukan celebrity...so jgn kecik ati kay....

kepada sesape yg maseh xknal aku..ade beberapa perkara yg ingin aku tegaskn di sini:
*aku takut bukan shj gayat malah aku juge takut gelap
*aku ske habeskn rete n duit aku kt kedai mkn, kedai baju, auntie kain and outlet² yg bely mjorjeskn diri aku
*aku susah nk pcaye mende yg ntah hape2 coz aku pk cara org sc...kalo sakit tuh bukan sbb buatan org...tp sbb xjage kesihatan

tp...setelah sekian lame aku hidup di muka bumi ALLAH ni, cume beberapa org yg aku leh pcaye...aku rase derang tau sape mereka..ma family+BKAH...
thanx bebehs²...

Tiada ulasan: