Ahad, 26 Ogos 2007

sepetang di petang ahad

bangun seawal subuh...masuk keje jam 7am-3 pm...aku wat schedule downtime jer arini + ade le sket² trouble shoot yg kene buat..bes woo...in here, i learned a lot of technical n practical. kalau ade satu probs, jgn sik igt mende y same...ade yg lain gak..arini pon aku follow up compounding pasal sok nyer trial online..pa...aku baru nk wat trial online Part B BM...hahahahah
..sok, for the first time aku nk wat trial online...takut aku kalau manyak rejek..tp tape arrr

pastu..aku terus shoot g futsal kt rio...pheww...penat seh...lwn
geng starzz:
1. ann
2. ana
3.shima
4. hasben shima
5.icha
6.ijoy(dtg lambat pasal tuh aku ltk name last...but not least ye ..awkkkkk)

geng super starz plak:

1.mahmi mansor(check out this new guy...ann..jgn lupe tau)
2.atune (aku saje letak name die pas name aku...)
3.kamal(bf icha)
4.suya(aku letak name ko jauh dr mahmi-saje dengki)
5.ira..

yg lain???caki, pakau, sat etc...erm...komitmen...apai bz, jai...ntah?lily...bz..

pastu..lepak kt darussalam...derang smua dgr liku² kehidupan aku bulan nih...derang bg sajesen...aku akn jadikan ia panduan..thanx guys...luv u 2...

tp aku rase cite aku xbesh..lg besh cite ann..arini barulah aku tahu kesengsaraan ann..kesian
die...


"ni ann n suya...guys...be strong k...no matter wut..hidup mesti enjoYYY(bukan ijoy tau)"
to ann:wutever it takes...dun give up...
to suya: jgn bwak kete laju²..bahaye..i knoe it wasnt u td
to iera: syg awk
to ana: faizal or faizul????????
to ijoy:siapakah bapa kemerdekaan bangladesh?

kowang...i had fun td...kalo x mesti aku pon bermuram durja...durjana sungguh...thanx kowang...

"ana n ann sedang bergelak sakan kerana terdengar satu ayat dr mulut ijoy yg membuatkn kami smua memocking pasangan bahagia...harharhar"





"awak...kem salam kt mak awak yea..."

4 ulasan:

Ijoy berkata...

Siottt ko Atun. Jahat sungguh. Dah le gambo aku selebet. takpe...nntkan kemunculan entry baru aku. siap ko atun...hehheehe

Hana berkata...

haha we always had a good time rite? yatttaaa!!!

:: iera :: berkata...

atun, sayang awak jugak.. ;p

@tune® berkata...

syang semua nye...joi...aku saje sabo lu beb...kan na??eh ana baik....sbb die nih ske yg gewd jew....gewd time great taste..(iklan McD)...ira...syg mak awk la..