Sabtu, 11 Ogos 2007

kerteh 11/08/07


dengan bangganya aku ingin nyatakan di sini aku menaip blog ni kt kerteh...umah chapa...uhuhuhuhuu...


pegh...today is my long day la...

aku breakfast pg...tp dah kene cirit birit...dahla mamai coz xcukup tido...dah la kene jawab ability test...


ability test ni ade 2 plak tuh- verbal+numerical...payah gle....dah la aku sorg jer pompuan out of 25 candidates yg ade...dahla smua cam experience people jer...

aku jer cam budak kt situ....harap2 dpt la...


sakit pala aku...ade case study lg...mmg payahla...aku tatau nk jwb ape...


mlm ni aku nk gerak blk kl...caki(ongkee) kate die nk amek aku kt putra...thanx sis...umah chapa ni dekat jer ngan plusliner nyer bas stesen...depan tuh jer...mc d pon dekat...

pastu kt sini aman jerkkkkkkkkkkkk....bile mc d..igt kt farid..coz die ske sgt mkn mc d...kalu lepak ngan die mesti beli sundae la..nugget la...burgerla...pelik aku...seminggu leh mkn byk kali tuh...tu yg berat aku dah tambah mencecah 45kg.........perghhhhhhhhhh...


k lah...skang dah kol 9.00pm...bas aku kol 11.00pm...thanx pa...bg aku type blog kt sini...luv u so muchhhhhhhhhhh...mmmuaxxxxxxx

2 ulasan:

:: iera :: berkata...

pehhh sempat lg tu hapdet blog kat kerteh..satu kemajuan ketare! hihihi..

nway, all the best laling!

@tune® berkata...

maseh la ra...ko jer yg setia mengomen bog aku yg syiok sendiri ni...