Isnin, 13 Ogos 2007

dok pahe...

arini aku dtg keje ngan muke yg sememenye sememeh...mals aku nk keje arini...bukan ape...tekak kawe sakit...rase nk demam...
mmg dah demam dah pon..mabuk g kerteh xabes2 lg...pergh...yg mceriakan aku apabila budak2 nih bg cekelat coz baru blk langkawi...

arakian...Tan Sri pon masuk...mase tuh aku tgh melepak kepak ngan k.nazirah...apelagi...lintang pukang kitorg g entertain Tan Sri sapai atas...berpelh aku nengok org tue tuh...ye la..kepanasan yg ade mencecah 150ºC...aku naik kalau aku tensen...bes woo dok atas tuh...

tersebutla kisah plak bila mane aku bengang ngan Mr. P aku...die ni boss aku ler...tp sbb die bangsa lain...makenye die back up bangse lain....bengang gle aku...cam effort aku selama ni di sia2kan...

pastu lg yg xbes arini..aku dpt msg ntah hape mgarut dr kwn aku sorg ni...ahh.penatnye....

pastu mlm ni, sambil menonton kaber hero kaber zero...aku mgalami flu yg amat dahsyat...
adui...
nk tido la...taaa darllll.....

3 ulasan:

:: iera :: berkata...

aku pahe..heh heh heh..

:: iera :: berkata...

nak aku translate kan ke?? ngehngehngeh..

@tune® berkata...

maseh iewa...ko mmg pahe sokmo...ko la pengomen setia aku...hukhukhuk