Khamis, 30 Ogos 2007

karut

hahaha...esok penentuan sape black magic siape....
xsabar aku nk tahu,....

aku chat ngan chapa and cik ros arini...keduanya adalah ex TG antara isu yg dibincangkan ialah
1. adalah black magic wujud dlm islam
2.patutkah aku dipersalahkan dlm hal ini
3.pakai apakah yg harus dipakai semasa berjupe dgn org yg pcaye akan ilmu ghaib


bak kate chapa, i must wear baju itam n celak itam...mekap ala2 evanessence...
baru gempak...

cik ros plak...die akn temankan aku...hahaha....berani derang kwn ngan aku yg dah memblack magickn org nih...

korg pecaye ke?lantakla...i know myself very wellllllll...

guys!!!!!!!!pray for me.........

thanx

3 ulasan:

:: iera :: berkata...

babe, we trust u..
no worries, ok..

@tune® berkata...

hahah...thanx for the support ra...i know me very well kan darl?y those ppl said those nonsense?

baha_trg berkata...

salam..

adalah black magic wujud dlm islam??? ape nie..
mna ada balck magic dlm islam..
mukjizat and keramat.. adalah..tu just only selected person yg mulia je..

guys!!!!!!!!pray for me.........??

adalah lebih bagus and afdal kite buat sendiri..org lain xleh megubah diri kite..hanya kite leh mngubahnya..

wasalm..