Jumaat, 31 Ogos 2007

"ITS mERDEKA dAY..hOOrAYYYY!!!"

aku faham erti merdeka...tp..aku xmerdeka sagt la...
so...as u all knoe...i want to clear things up aight?
so i did...with my org kepercayaan i...

Ros:
-aku knal die 2 thn lebey jer...tp die mcm dah knal aku lame
-wat master kt UM
-aku ske kwn kt die coz die ni ske buli aku
-minah garang ni...
-very stret forward...
-jgn cite blakng...coz die xmain blakang...hahaha..i mean die xske org ckp blakang
-ske membantu..tp kalau die dah buat muke...jgn minta tlg die
-dlm usaha membuat preparation untuk berkahwin xlame lg
-die ni besh mcm BKAH aku ler


Ita:
-aku knal die dr matrix, tp xrapat la mase kt matrix
-aku rapat ngan die sbb aku ske lepak umah die kt TG
-kwn baik shalwa....tp shalwa ni kwn baik aku
-lembut...tp berbisa...
-sgt teliti...
-dah berkahwin ngan bf die mase kt USM..Izi..(jgn sesat lg ye)

diorg ni tolong aku la...sbb diorg percaye aku xwat mende karut nih

but im sure...there's a lot of my fwen yg still back me up...who really knoe me...Blind Kick Ass Buddy...derang selalu doakan yg terbaik tuk aku...
and my family too...mesti ma parents will get shock..tp aku rase derang akn gelak besar la kalu tahu..coz derang tau movement aku..and deran pon tahu aku ni penakut...
hahahah

hya jauhari yg mgenal manikam

aku dah semuke..tp aku sedey...die adalah kwn aku..tp aku rase lega la...cian aku tgk die..tp aku ttp sedy..kenape die xdirect kt aku kalau die xpuas ati kt aku...xpela..as for me..i knoe wut im doin...so...i knoe ma self very well

thanx for those who always support me...w/out u guys..aku xtau ape nk buat..serious..aku mmg napak ceria, cam gangstarz...hakikatnye..hati aku kecik sgt...

but u knoe wut...when u believe in me...i believe in u 2..thanx coz slame ni kowang percayakan aku...luv u guys...XOXO

Tiada ulasan: