Khamis, 16 Ogos 2007

BFF(bestrestresest fwen foureva)




pergh...it was a very tough week for me...even though minggu nih xabes lgg...everyday...mesti ade mende ngan mshock kan pala hotak aku yg mmg sedia shock ni...
darah bekula...bomoh la...arini keje mcm machai plak
BFF-best fren forever...this is the best thing i ever had...
BKA-blind kick ass...all my bestrestestrets buddy...huhunow...the only left cume my BKA...no commitment...aku pon bukan commited sgt....
guys...sowie...mignore kn kowang all this while...sowieeeee

neway...perlawanan badminton ari sabtu nih...jgn lupe titik si sam dol tuh ...hukhukhuk
geram aku bace email die...kalo terer sgt...lwn la ngan anak2 sidek
tgk kalu........

so...skang komitmen dah xde...mmgla sedey..sik same jer probs aku...tp probs nih aku tatau la sapai biler...tapelah...i can handle it...kitorg still berkawan...as a colleague le...tp syok gak kwn mamat nih
aku rsae cam kambing itam
die nk blah dr awek die, die pakai aku...tapela...aku xkesah pon...kire mission accomplished ler..terer le aku kalo nk clash kn owang...ngehngehngeh

thanx guyss..kalu ade jodoh...adela..aku doakan kowang smua dpt org yg baik...
for farid..BFF..ahaks...beraninye aku wat statement camni!huwargggggggghhhhhhh

rogerrrrrrr.

3 ulasan:

helomynameisjaye berkata...

bebeh..dont be sad ok.
GOD willing (insyaallah) ade jodoh tk kename?kemane?hahahaha..

kaluu mau komitmen ngan sesape pon kami paham sbb kami la BFF yang terunggul dan terbestttresstestt..

mwahhs!

:: iera :: berkata...

tahnye..
kami mocking tu saje je..bukannye kitorang ni kejam sangat..
usik mengusik kan bawe bahagie..muahahahaha..

@tune® berkata...

mmg bahagia giler ngan kowang...missss u guysss...