Isnin, 20 Ogos 2007

a day of my life

since i dun haf eni commitment nih...i've got a lot of time to rite ma bog...well..actually..bog came from gua la kn...ape taknye..aku terkene TTD mase kt perhentian...so derang mocking gue la.....huhuhu..

so bog arini agak membuhsankn la...

btw, arini aku bgn ngan smgat kemerdekaan yg baru (MAlaysiaku Gemilang)..so...aku pon bgn...tgk...kain aku yg berlipat ade kt tepi katil lg...perg...bukan aku mls...but last weekend...adik² kesayangan aku blk...so aku mls nk update bilik..biar bersepah...kang derang blk ke lubuk..baru aku kemas...lgpon..sng nk cari baju keje...amek jer..kalo dlm wardrobe aku yg mcm tina turner tuh...xjupe plak kang...

kt kilg...nuthin happened ler...biase jer...perkara biase sgt la...tiada yg luar biase...cume stress keje ler...tp arini...quality aku ade improve...tak sangka aku can achieve target...tp besekla...ramai org dengki..mls aku nk ckp la...lantakla ape org nk ckp...

blk umah...mmg xde keje lain..chatting ngan chapa..n suya...pastu tgk Tyra bongok tuh..."congratulation, u are still running towards the america's next top model"...tp aku taktau nape aku ske sgt tgk cite tuh...nk built self confident aku yg dah down nih kot...

oooppsss...i think i better leave...nk kemas bilik plak...

Tiada ulasan: