Selasa, 14 Ogos 2007

MC-besh wooooooo

hehe..arini aku mc...bukan ape...aku demam biase jer...aku g klinik kol 8.30..sib baik aku org first kt klinik tuh...so xde la ramai sgt...aku demam bukan sbb ape...penat g kerteh xilang lg kot...tp badan mmg panas la...tp xpanas sgtla...still ok jer...
simptom2 demama aku ni bukan simptom2 seperti yg jai uawar2kn...simptom jay sugguh memerli aku...tape la jai...i understood bebeh...

bermula sakit tekak pada hari isnin..aku dgn sakit hatinye terpaksa attend meeting yg aku plg benci....pastu ade satu statement bos aku ckp kt Tan Sri yg membuatkan aku lg bengang. ape igt org pompuan xleh jage machine ke?xleh wat operation ke?selama ni kilang baru tuh survive ngan report...sape yg buat?nk harapkn si buncit tuh???berzaman la...dah la outdated...xnk pembaharuan...sib baik ade k.nazirah...who always assit me...

harini selasa...ade management meeting,....aku slalu present tuk depatment aku yg sememangnya ramai lelaki yg malas nk present. harapkn aku pompuan sorg nih gak yg present...harini aku cuti...ko present la...padan muke...puas hati aku...

huhuu...korg...heaven tau cuti...aku bukan sakit sgt pon...mgade jer lebey...aku kan ke drama queen...tapi mmg kene rehat la...kalau x,..sakit lg la...

k lah...aku rase nk sambung tido..almaklumlah...cuti kan...kol 4 karang mak aku ajak tgk cite "kecil2 jd manten"...ongkeee....mama....ongkee...mama....

caki...aku cuti...leh tgk ngan ma....

3 ulasan:

chucky berkata...

blah laaaaa

helomynameisjaye berkata...

bukan menyindir maaa..
manten looo ini..kekeeke(btw..aku pon suda lupe ape masudnyeww0

abeh tu..

meh kite cek balek.

muke behabe apabile diusik..TICK
sering mengelak apabile ditanye..TICK
suda menjadi pengikut setia komitmen.. TICK TICK TICK..


atunn...mau jadi sayuran lagi ka?
hahahahahahaah

@tune® berkata...

jai...xlarat dah jd sayur
sik lunyai jer...
kejam sungguh jai ayat tuh,,..well...i guess bbbrrrppp
;p