Selasa, 25 Ogos 2009

sempena hari lebaran

baru puasa 3 hari da sebok nk raya kn??
eleh..dr seblom pose pon da sibuk nk raya...

anyway...the other half of me...si Chucky ade jual produk sempena hari raya...sila click ke dia ye...CHUCKY

jgn segan...ini bukan kuih raya, balang kuih raya, baju raya, langsir raya mahupon ape ² yang korang rayakan pada tahun lepas...

ngeeeeee

16 ulasan:

yginsaf4 berkata...

kena klik ghitewww..

Kikuri-sama berkata...

Hait! Wakarimasu!

saya lah berkata...

wa agak chaki niaga coki2

macha_sezs berkata...

sebelum klik nak teka dulu...
.
.
.
.
.
henbeg?

macha_sezs berkata...

dem.salah.

@tune® berkata...

yg insaf-->>
dah kelik ke??

kikuri-->>
bagus

engkolah-->>
pose larr

macha-->>
kikikiki..

salah ke?

aloy_paradoks berkata...

kalau blh jadi hemsem gua nak jugak beli.

sue-ana berkata...

ahahahaha..

kan aku dh ckp,pesen terbaru taun nih. xpayah susah2 bli tudung lip lap nk raya ni,kan..kan..

@tune® berkata...

aloy-->>
konfem leh ensem...
orang xnapak

sue-ana-->>
tu ler pasal....

patungcendana berkata...

aloy pakai sure hensem kan...hehehe.

harap2 mak kau dah beransur pulih...

a.k.u.p.e.n.t.o.i berkata...

apa tu..?

hanis berkata...

nak kuih preee bley?

@tune® berkata...

patung-->>
kau sure ke aloy akan jadi hensem??
hihi

insyaAllah..thanx

ko pentoi-->>
face mask la..

hanis-->>
sape jual kueh?

mamai berkata...

kau rasa kalau aku pakai benatang tu boleh transform aku jadi MJ tak

razor berkata...

alah...pas sahur la klik...


lalala

@tune® berkata...

mamai-->>
kau nk jadi markonah jambu kah??

razor-->>
sukati ko lah...
lalala juga