Jumaat, 28 Ogos 2009

ini bukan laskar pelangi yang menyentuh jiwa tuh

ramai yang sukakan laskar pelangi...samada trailernye juga bukunya...

ade juga Syahadat Cinta...tentang ke Tuhanan..kelakar dalam keinsafan....sungguh!!

dan..
pelangi selepas hujan...

indah seungguh kejadian Tuhan
ade

pelangi dalam hidup anda??
setiap satu warna mewakili setiap orang yang kita sayang


Photobucket

bila bosan..gua akan main sembur² nk tgk pelangi...

13 ulasan:

cikgu liza berkata...

wahhh.. kalu pakai slr lagi cantek kotttt.. kan kan kan? ni pun dah cantik.. kreatip sungguh cik atun kita..

Kikuri-sama berkata...

Wow! Canteknye pelangi... Kau dah bosan sgt ke ni?

a.k.u.p.e.n.t.o.i berkata...

uiiii....brpekdah sungguh keja lu..heheheh..

yginsaf4 berkata...

wah fandainyerr vuatt pelangi ghitewww..

mugiwara berkata...

wa pun sama~

hanis berkata...

ko tgh busan kan?

saya lah berkata...

org tua2 kate, jgn tunjuk pelangi, nati jari bengkok..tapi wa tengok pelangi je nih..agak2 juling x wa nati d hari raye?

{lumut} berkata...

comelnye perlakuan kamu ketika bosan..
tibe2 rse nak buat jugak nnt..
cume sini xde matahari lh,
susah lah nak buat plangi...

ilazz berkata...

len kali klu ko bosan, meh datang umah aku layan anak2 aku yg betuah tu. kompem hilang bosan ko. siap dapat megren lagi. hehe..

[S]itie [B]Um [B]Um berkata...

pelangi ni cantik.. kadang2 rase mcm nk tgk dekat2..mcm dlm citer kartun. hehe

mamai berkata...

boring tahap gaban dah tu....teringat masa kecik-kecik nak tengok pelangi macam nie la aku wat

echan berkata...

untung ada pelangi waktu bosan.. kalau takde apa2.. lagi la bosan. huhu..

@tune® berkata...

cikgu-->>
SLR kt kedai lagi..
lom angkat...tgh display

kikuri-->>
xla..kekdang bila penat bekerja..kene la ade entertainment

kopentoi-->>
pekdah sgt!!

yginsaf-->>
sonang gitewwwwwwww

mugi-->>
aku xsama ngan ko ye...

ko laki

enkolah-->>
juling air xpe lg...

lumut-->>
aku dan matahari sgt sinonim..
sbb aku gelap

ilaz-->>
kan derang da ada en maxis...

siti-->>
kartun bear tuh ke??

echan-->>
korang ade tenet time bosan