Jumaat, 14 Ogos 2009

hidup

perasan atau tidak...dalam hidup ade 3 perkara yang kite lalui...

1. melihat

2. mendengar

3. merasa


**tapi yang paling dekat dengan kite adalah mati, bersedia atau tidak....lu olang sambung la sendiri..

15 ulasan:

yginsaf4 berkata...

salam ije itteww, u hv been TAGGED by me..

patungcendana berkata...

oh...masih belum bersedia...:-(

re:...betul...airmata adalah senjata wanita yang paling brutal...hehe

have a nice weekend. :-)

zairi berkata...

tapi masa tadika2 dulu cikgu ajar 3 perkara jugak. membaca, menulis, mengira.mana satu betul ni?

Deana Ismail berkata...

Gulp... Belom... Lately, mcm2 aku dgr yg membuatkan aku asyik pikir pasal mati je...

lumut berkata...

hoho..
wa masih tak bersedia..
tapi wa slalu sebut untuk terus lenyap dari kehidupan dunia..
budget cam dah banyak pahala..

ape2 pon..
Allah cinta tiada pengakhir..

helomynameisjaye berkata...

renungan di hari weekend.

@tune® berkata...

yginsaf-->>
tag??
orait!!!

patungcendana-->>
aku pon belom juga...

zairi-->>
itu bukan ilmu hidup
itu ilmu pembelajaran

yg aku katakan ilmu hidup...

kau masih hidup kn?

kikuri-->>
bukan kau sahaja..
sungguh menginsafkn...

lumut-->>
pahala byk mane pom kite tak tahu
dosa byk pon kita tak tahu

Allah maha kaya...

jaye-->>
hepi wikening

mamai berkata...

ada lagi satu la meraba

sue-ana berkata...

entry yg ringkas dan padat serta menembusi trus hatiku..


mmg menginsafkan.

saya lah berkata...

ustazah oi...lu lupe bagi salam dulu...

@tune® berkata...

mamai-->>
tu hidup kau tuh...

hihi

sue-ana-->>
tembus??
sakit x??
xkn??

engkaulah-->>
kang aku bace doa panjang sgt korang bosan plak

Mohd Ariff berkata...

tambah 1 lagi M

Makan.

Razman berkata...

rempuh saja dinding itu..

chucky berkata...

lapar lak

aloy_paradoks berkata...

tak sedia!