Selasa, 5 Februari 2008

shafa...=B.O.S.A.N

shafa...dr sejak aku knal ko on Jan 2005(tp kite stat rapat Mac 2005)
aku xpernah xdgr ko cakap...BOSAN...

3tahun aku knal ko..sik bosan jer...

dr top glove..

sampai la ko keje kt Kerteh nun pon ko Bosan...

ni dah tahun keempat aku dgr perkataan bosan dr ko

ko xbosan ker asik ckp bosan?

hehehe...tp...kite mmg sesame bosan pon kan pa...

shafa+atun=bosan...

kite bukan org yg membosankan...

cume bosan ngan keadaan skeliling..

pa...kite lepak Busan Korea la ek...

bile la bosan nk ilang dlm diri kite kan pa???

korang x bosan ker?

2 ulasan:

Arif berkata...

i2 ler aku asik bosan jer...
bosan asik2 baca blog ko..tp blog aku trs mampus....
bosan ari2 nk kene gi keje...
kl duk umah kan ker best...
sib baik aku xbosan ngan family senirik....
spi bile bosan aku nih akan berakhir....huhuhuhu
mmg aku bosan...bosan...bosannnn

@tune® berkata...

tape pa...
kite sesame bosan..
jgn la bosan bc blog haku...
heheheh