Jumaat, 1 Februari 2008

(",)(,")

This is my opis&pc...ebendo its not a flat screen...tp aku xyah share ngan sesape...
ekon yg aku leh ejas nk panas, suam or sejuk..
dok sorg2..leh memekak sowang...
sgt pribeci...

"aku wat testing pon ade jer paprazzi nk tgkp gambar..payah tol..."



☺♥☺


ape lagi yg aku pandai wat??ANTM ler...Miss J Alexander..& Nigel...tlg comment...ahaks

2 hari ni...aku ngan lab asst aku asik ler menagkap gambo...pakai Fiza nyer camera...derang ske bergambo...so aku as a HOD derang...terpaksa ler layan kerenah derang ni....

sbb byk sgt tetsing ler kitorg bergambo sakan...
hehehehe...

3 ulasan:

suya berkata...

ngeeee....sonok seeing u hepi oledi dear!

Hana berkata...

best nyer opis dok sorang2..

@tune® berkata...

suya...kalao aku xhepi aku carik ko la...

besh na...besh giloks!!!!