Sabtu, 16 Februari 2008

sabtu ini...

erm...
aku dok umah sowang2
parents g kenduri kawen..
kak nyah ngan asben die la...
caki g umah khu-z
cik tgk wayang ngan nurul & partner memasing....
kak su...kt UM..aku tau die pon g midbeli kot
adik kt PLKN...
aku???
type bog ni lah...

ekceli..aku kaur...
ngan ira...kire ngedate ler...
tp..terpakse banget
blk awal sbb kete kene jupe workshop
kalao x...
mmg aku ngan ira dah soping sakan
sbb memsaing nk carik selipar besh,,..

but..aku tglkn ira sorg2...
die leh beli kasut...
aku xheran kalau die beli kasut lagi&lagi...(TWO,2,DUA, LORO...ok..)
sbb tu kire tebiat die die dah..
kalau die xbeli...
mmg buang tebiat die plak aku rase...
so..mmg xheran kan kalau ira ade beli kasut???


kitorg negok JUMPER...
dok kt TWIN SEAT...
besh woo...selesa....
thanx to MR IJOY sbb bg aku kuar ngan tunag kesayangan die...
since aku dah kuar ngan si ira...
besekla...
partner in cry...
sbb yg crime smua ade hal memasing...
so...mcm2 kitorg diskas...
ala2 diskasen...
kenapa aku mgalami masalah berturut2...
tp kitorg think at positive way la....
hakhakhak...
thanx darl...

JUMPER>..
ok lah citer die..
besh gak....
tp ending die cam tergantung...
pada aku...bab ilang2 mmg besh...
tp aku rase JUMPER xsesuai ngan tajukneyr...
sbb...
derang xjump...cume byk ilang2 jer....tipuuuuuuuuu

pas abes citer...
aku terpakse beransur pulang..
sbb nk anta kete...
to apai pon nk mitak maap
xdpt jupe ko...
kete nyer hal...hehehe
nx taim bebeh...

hakhakhak...
korg
ekceli xleh tgkap gambar dlm wayang...
aku nag ira kene sound...
hakhakhak...
sori bang...kami xtau...
terima kaseh sbb tegur secara baek...
wpon anda igin merampas kamera saya...

J...
pandai ko nyorok2 tgkap gambar ek...
hehehe

iera -link

3 ulasan:

helomynameisjaye berkata...

i took pic gune my kemere w/out flash n its dark!
iteww gambo adela ihsan dari kemere pon emin.ngeee.lupe nk mensyen.

@tune® berkata...

heheh,,..
mmg golap...
kono pake flash miss j

:: iera :: berkata...

hahaha..
aku mmg dah nak balik je terus..
tp eskalator tu laa..
betul2 turun depan padini store tu kan..
dah aku terpaksa jenguk ke dalam :P

jgn salahkan aku beli kasut..
salahkan eskalator tu!
ngeeee..