Sabtu, 16 Februari 2008

F.R.I.E.N.D.S

aku xtau kenape...

ebentho
org wat jahat ngan aku...
org ngumpat aku...
org ckp aku black magic
org tuduh aku bukan2
org secara terang²an kutuk & cakap pasal aku
org kate aku mcm² psl aku...
org tuh dah burux² kan aku kat merate2 tempat...
org tuh xpuas ati ngan aku...(jeles)
org tuh cube nk jatuhkan aku

tp...
aku still kwn baek ngan org tuh
leh tgkap2 gambar
leh bls2 email
leh juin lg futsal wpon aku dah xkeje...
leh sms secara baek...
leh celebrate itu&ini...
leh diskas ntah hape2
leh ngumpat org laen...
leh tegur²
leh bg nasehat&panduan...



adakah..
aku xkesah ngan ape yg berlaku?
tryin to b profesional dgn x amek port ape yg diperkatakan...
i am the hottest?
aku jenis pemaaf??
aku ni xsensitif?
aku ske berkawan?
derang mmg ske citer pasal aku?
aku ske cari bahan tok derang citer?

ntahla...

ekceli...
i knoe myself very very very welll
so...ape gak org ckp...
lantakla..
sbb aku tau mulut derang xleh nk tutup..
and i knoe dat ...
i've got frens....
who always support me...guide me...and always there 4 me...
i've got familywho always loves me no matter wut...
and...
i really² know dat ALLAH always be my side...

Tiada ulasan: