Jumaat, 29 Februari 2008

exercise

houzmate aku keje kt NGV tech..
mmg org xbrape knalcompany ni..
tp ekceli..comp ni wat kapal&glamer kt area2 UEA & manyak lg arr...

die ni engineer kt NGV ni la...
mmg hebak!!!

ade satu mlm...die kene dtg NGV..
so aku pon ikut die g Yard die...(dermaga)

mmg besh!!dpt naek kapal! seb baek aku xmabuk laut...
muakakaka...aku kan ker agak terkenal ngan mabux laut...






so..die kate...die slalu berjalan lebey 10kms per day...
which is good for her...
sbb...indirectly, die ade excersise...

aku?dulu??
kt TG dulu mmg ler ade le sket2 excercisenyer...
naek oven at level 3 yg panasnyer leh wat sauna, naek turun opis, jln dr satu plant ke plant yg laen...masuk prod line, pergi block laen yg ade lebey 5km kalau ulang alik...
pastu kalau boring2, g setia alam joging pas blk keje...

skang??
makaaaaannnnn...dok dlm ekon...no sweat challenge...
erm...xde tangga...mahupon tangga lif...
dan,..aku skang berat dah naek baykkkkkkkkkkk...wuttttt????????

so..mlm td...sambil menonton Ahmad Albab kt channel 9,
kitorg sibuk mgayuh basikal virtually sambil berbaring...
ini adalah saranan dr caki ..
die ckp, kalau nk kurus tang peha...
wat xcercise cenggini...
heheh...tp..aku dah simpan drumstick ni dah jubli intan dah...
mane leh buang...tp aku nk korbankan gak la...
hhihihi...

past wat sit up...
kejang perut aku sapai arini...

lebey dasat...
member aku ni ahli gimrama skolah rendah...
terer die wat upside down tuh,.
aku pon xleh wat...
dolu time kt ATPN..ade la wat ngan caki...
heheheh..
skang xberani aku weh...


ouzmate aku dpt menampung berat badan ngan tang...mmg hebat!!




aku xleh wat upside down tuh
so.....aku maen tgkap gambar jer la...



so...
pasni...
the leastttttttt i can do is...
cycle virtually....
sit up...
while waching tv...

yeayyyyyyy.......

Tiada ulasan: