Khamis, 7 Februari 2008

potosut caki...

arini..caki ade potosut...
biasela..aku kan ke manager die...so...
aku ken la temankan die takut kene tipu ngan potograper sambilan nih..
kikikikiki...


aksi seorg pro nk mintak atis aku wat pose maut lak..ape..igt nih citer sweeny todd kerrrrrrr?????ces...nk kene potograper nih....si nigel ni nk kene...



artis kesyangan smua....rajin bace...ni dah kire supermodel nih...



eleh..caki kalau x...mukan bukak bku pon..stadi pon xbukak buku...kt playground bukak buku lak...




aku biase la...as a mgr...kene la arrange appointment ngan caki...mlm ni ade potosut ngan anuar&ziana...
esok ade pelancaran album baru lak...
lusa kene attend peminat nyer enggagement event lak...huh...mak yg penat nyah.....





abes si nigel ni buli caki...hush!!!!!!!!



ngeeeeeeeeeee!!!!!!!!




penat dah......

penat tol jadi artist!!!!
kepada hana yg berada di perantauan...
raye cine kali ni...
kitorg sambut ala kadar ajer....
sedara mara di rawang, sepang, kajang and selayang...xdpt jenguk..
almaklumla...
sejak jd pengurus artist ni...
bz sket...
hehhehehhe

8 ulasan:

chucky berkata...

penat haku
manager aku ni ntah mne punye potograper dia amek
kamela pon batt kong
tpkase pakei kamela manager aku
smpai semut api pon suke kat korang
hghahahahaha

suya berkata...

ngeee aku bkn ape...saje nak test kemere manager mizcaki ni..ngehngehngeh....

time kaseh le kane membantu potosut arinih....

baik tul wat amal jariah..hekhek

@tune® berkata...

k...tu arr..ni mukan nigel barker...
ni messti huzz urtv xpon mangga

cik potograper...sile jelaskan sewaan bil kamela itew...its not for free

helomynameisjaye berkata...

nice pic seme.
suda pandaiiii ;)

@tune® berkata...

j..camera aku tuh..there's nutng to do wif picasa...kakakakka

:: iera :: berkata...

uwahhhh..seronotnye potosutttt..
yg ana punye potosut dulu tu,sampai skrg tak jadi2..hahhaha..

chucky berkata...

yeah,ntah ape kejadahnye,
cik ana,sile pulang malaysia ASAP,
pastu kontek my manager utk apoimen n payment
terms diskass same manager

@tune® berkata...

hahaha ra...aku rase si ana dah jual kt german...

kie..kite kene expand bisnes kiter...