Sabtu, 15 September 2007

A tribute to Ahmad Faisal (1980 ~ 2007)

Ramadhan 3rd...
aku teramat la energetic arini...xtau nape...maybe sbb arini hap dai kot...

pastu aku blk umah..aku napak umah jiran blkg umah aku ramai org...in my mind...mesti ade berite burux yg menimpa dat family...

Ahmad Faisal:
Beliau adelah jiran blkg umah aku..berkwan rapat dgn Aznul amir (jiran sebelah umah aku)..same2 membesar bagai johan keduanye..sgt hands on no matter what...ceria and energetic...

die adalh role model tuk budak² kt taman perumahan aku sbb die manyak meyumbgkn keringat and project² tok budak skolah...
Kitorg mmg berkawan rapat..beliau amt ske mgusik aku adik beradik..mmg ramah...

berkahwin pada Mac 07...kitorg g mase kenduri kawen die...besh woo mkn free plus jupe kwn² perumahan yg lame...

June 07, die disahkan mgidap penyakit di bahagian usus besar. dimasukkan ke wad kt hospital selayang..

hari ini, 3 Ramadhan 1428H
die menghembuskan nafasnya yg terakhir...
semoga rohnya dicucuri rahmat dr yg ESA...
Al-Fatihah..

Tiada ulasan: