Ahad, 16 September 2007

4 Ramadhan 1428 H

hari ni..aku dah dpt kad raye aku..yabebdabedu...KAD RAYE SIAP ADE CALENDAR 2008 lg tau...baru pose keempat...tahun ni aku rase aku nk bg kad raya kad ramai org...coz last year sekad pon aku xbls...x gitu miss j?

aku rase skang musim demam..bulan pose mmg musim demam...smlm caki sekaligus adik bongsu aku demam...aku rase berjangkit dr ijoy...demam mmg pyakit berjangkit..even kalau stakat bace blog and org yg membaca tuh antibody die lemah..mmg leh berjangkit..




"ini adalah adik lelaki bongsu kesayangan kitowang..."









"ni plak caki...die ngan selimut die...cian die..."





pastu tetibe aku realize yg...computer aku nyer set+lampu study+tempat stationary kt meje koputer ni BLACK...


"BLACK MAGIC KAH AKU?"

4 ulasan:

helomynameisjaye berkata...

ye lahh..
demam mmg bejanket..
aku juge suda rase mcm mauu kene.
no..no..nooo...

Ijoy berkata...

Mmg demam itu berjangkit. Tp mustahil rasenye kalu ko kate aku sumbernye. Kalu betui a aku, pasti hebbakkk aku ni sbb bile bace blog aku je terus leh infected.

Pastu pasal black magic tu I like a. Aku nye pun semue itam. Adekah aku jugak seorg wizard black magis tersohor??? Hmmm...

Tanpa Nama berkata...

Lama tak jupe mung,balik2 jumpa chucky, chucky chucky chucky..biler aku nok juper mung nih,tehehhehe

@tune® berkata...

tu arr...j, bahaya nih...bab2 demam bjangkit...tp kan joi...org yg ade bak majik je ke demam?
zali...kalo nk jupe aku...kite g buke posa 28/09/07