Ahad, 23 September 2007

demam+kenny

laast entry aku...aku tulis adik n caki demam...lame aku xpost eni entry...coz...aku pon DEMAM...huhuhu...mmg berjangkit la...aku type bog ni ditemani oleh batuk2 kecil²...
and berat badan aku turun 3kgs!!!pergh....

last week, dlm demam² pon..aku dah 2 kali g subang parade. bbuke ngan my B.F.F.memule ngan Suya a.k.a nicole..mkn kt keni..jacket potato...taim tuh xberape nk demam...

pastu..ari khamis...aku g lg...tp ngan umang n ati..husband derang bg kepercayaan kt derang nk kuar ngan aku..kalau x bagi..taula akibatnye...
aku dudk kt tempat yg same ngan aku dok ngan suya...table no.2..hehehe
kali ni mkn spaghetti jer...tu pon cam dah nk tercekik coz aku nye flu amat dahsyat pada hari kejadian...

dalam pada itu...kalau dulu2 aku jupe mangku2 ni kitorg cite psl student life, working culture, isu semasa...skang dah totally different!!!we were talkin bout "PREGNANCY!!!"...gle ahh budak² nih..aku kan budak lg..derang dah berumah tanga...dah tentu janggal rasenye...tp aku lyn jer makcik 2 org ni...coz...manalatau...satu hari nnt aku lak kn...

and...this week (28/09/07)..aku akn bebrbuke ngn iera, caki, suya, ana, ann, jai, zali, ijoy and etc...pergh./...mmg bulan kenny subang parade la aku...

hehehe..can't wait to see u guys...wallah

5 ulasan:

Hana berkata...

hoh ade jugak hapdet rupernyer

helomynameisjaye berkata...

finally...ader jugak na..
obsesi keni wogerrrrr minahhh ini..hehe
ade skandal baru disana kahh?

:: iera :: berkata...

hahaha..
kenny & atun = kentun!
do they mix? ngehngehngeh..

@tune® berkata...

kentun dah mcm kentut ra...dengki dowang kowang nih,...na..bukan xmo hapdet...domam bebeh...
j...bukan obses lg dah...giler talak...mmg talak 3 la ngan kowang kang!

chucky berkata...

aku lapo la pulak