Rabu, 26 September 2007

alasan@malas@sebab

sejak demam aritu..arini aku stat solat terawih 20 rakaat blk...tu pon sbb imam fabeberet yg mengimamkn terawih arini..kalau x, mau 8 gak seperti ari sebelumnya...
lame gak la aku buat solat 8, alsan/sbb aku buat 8 ialah @ xg solat ialah:

1. XSEMBUH² DR DEMAM.
-ye la..ari2 aku minum ubat batuk, spai ubat tu dah abes, tp batuk aku xilang².
-spai skang batuk aku xilang...nape ntah, sbb keje kuat kot...

2. MENGANTUK
-korg rase logik ke alasan ni?
**aku bgn sahur kol 5.00-5.15am, pastu sambung tido
**bgn solat subuh jap, smabung tido
**bgn nk g keje kol 7.15...siap² kol 7.40 dah gerak g kilang
**taim lunch aku tido, 1.00pm-2.00pm
**blk keje kalau kol 5.00pm sharp blk, aku bantai tido sapai 6.15 baru aku bgn, solat, mandi
**6.30pm-7.15 prepare juadah sambil menonton DIARI RAMADHAN RAFFIQUE (faberet aku taim bulan pose wpon taun lepas aku dah tgk)
**pas buke, solat maghrib, solat terawih, kol 10.00pm aku dah sibuk nk masuk tido
so, logik ke aku mgantuk mase terawih???

3. BUKE POSE KT LUAR
-mmg xdpt dielakkan...hehehe

so, to conclude...sbnarnye malas..hahaha..tp xpela...at least aku buat...

ni pon aku dah stat ngantuk...hehehe...gile untung aku skang ni...cukup tido...xtaula dah kawen nnt...

5 ulasan:

helomynameisjaye berkata...

tiada la alasan yg lebey afdal selaen malas..
and tht goes to me oso...
buat setakat yg termampu..

suya berkata...

saya malas!saya malas!hihi

:: iera :: berkata...

hihi..same laa..

tp kalau aku kate sbb aku tak g terawikh : "aku tak larat sbb penat sangat drive dlm jam yang menggile??

does it make any sense? hehehe

chucky berkata...

aku balik keje ko tdo
aku bangu sahur ko tdo(sbb aku bangun kul 5.20)
aku balik kelas ko tdo
bile ko bejage aku lak yg tdo

@tune® berkata...

jay: tu la...kalau xmapu...tido jer la kn?
suya: same la kite
iera: alasan ko logik, tp aku?10 min perjalnn...nk penat mende...
chuck: tido tu lebey afdal dr kite mgate org...
huhuhu...