Sabtu, 29 September 2007

Kenny Rogers-Subang Parade-the third...huhuhu

" erm..bg sy nasi lemak darussalam ngan teh tarik 1, ann ko xyah mkn...ko dah cantik kurus camni.."


"korg rase aku leh abeskn x?lapo banget nih...."



"hahaha...cam xluak jer...tp org lain pon same...except suya n ijoy"


amer: aku xnk masuk ek..jgn masukkan aku
ann: sure aku yg plg manis kalau compare ngan ijoy
ijoy: i like pink so much...sempena gogeniser yg ske pink ni...make aku mg abadikan pink dlm hidupku pada hari ini
miss j: speculate...smooch²
atun: kenyag giler...rase nk mkn eskerem...


iera: eh...napak tak 2kgs yg ilang tuh
suya:tepi arr ra..aku xnapak dlm gabo nih...


ann: hampeh tol tepon ni...dah la ilang...yg old skool rosak pulok...
ana:tape, nnt aku bg aku yer yg ade 3G (gigi)


iera: aku ske buli budak ecik..sini nurul...meh auntie ella buli...jgn malu²
suya: aku juin ra...


"model cimbeng"


"ekskalator ni goyang la...coz smua org nyer perut mau meletop"


xali: fatherhood+unclehood yg penuh dedikasi+berwibawa


miss j: nnt kite amek anak² yg kite letak kt umah mak...taim² buke nih xleh ajak derang skali...nnt ade yg ilang...
amer: ok syg...kalau nk tglkn derang kt umah mak sapai ble² pon tape...leh honeymoon lg 6 kali...



amer: aku rse la, raye kali aku nk sambut ala² Mekah...aru lebey diberkati
xali: aku nk smbut meriah sket...almaklumla..aku nk practise jd bapa mithali...
ijoy: aku payah sket..xtahu nk raye mane...rawang ke kajang...byk komitmen la skang...kene komited lak tuh

"paparazi ann nk snap hot babe holywood yg baru sapai Msia. die ni die hard fan international model yg die nk tangkap gamba tuh"

ni la hot babe yg ann tergila²kn...
" America's Next top model-tyra wanna be...from L to R : Caridee& Sarah with Miss J Alexander)


"lepak darussalam(kire solat terawih kt sini ler)...eh mane amer?die jd imam terawikh...tp sebnarnye...die la yg tgkp gambo ni...cian amer...


"blk...ape lagi...Drift la...
F1 driver:
1. Suya Maui from Mc Larren
2. Atune Mael from ferrari

Ta Ta

4 ulasan:

helomynameisjaye berkata...

pehhhh...sedap saje die mengarang ayat perbualann..hahahahaha...
syhhh..jgn la letak gambo i ngan hubby amir..malu lerrr...
ekekekeke...

@tune® berkata...

ceh j...ape nk malu...kn halal dah...

Hana berkata...

fuiyyooo i like gambor miss jay ngan amir...amat romantis. tp adakah keadaan SP kurang romantis hingga anda berdua tidak comolot? lol

helomynameisjaye berkata...

aaaaa..aaaaa..
me n amir darling dont like to show our affection in public..
tp kt umaaahh..heh....
18+++...ngehngehh