Rabu, 5 September 2007

2-9-07 ~ 4/9/07

2/9/07...
aku g kalaoke ngan BKAH aku...kt Red Box yg kaler ijau..pelik gak...besh tol...lagu yg aku rase besh dinyanyikan ialah When u're gone + kryptonite..besekla ...wat head bengin kt sane...
tidak dilupakan...BLUE...huhuhu...GAMBOR???haya caki yg tahu....
aritu kitorg manyak nyanyi lagu wrockkkk....

pastu mkn kt kung²...tempat yg iewa janjikan....akhirnya...tercapai gak..huhuu...

gambo kt kung2 jerk ade...silalah tatap

3/9/07..
blk keje...aku shoot g mydin klang ngan fatiew...dgn kompidennye aku sapai sane nk tempah baju raye...tp...aku xbwak baju raye...hampeh!!auntie tu kate kalo aku anta pon siap lps raye...g open houz pakai bj raye baru...nmpknye...xberaye la aku tahun ni..raye deepavali nyer baju le gamaknye...tape...sok aku cari alternatif

pastu g klang parade...pas tempah kek tuk adik aku nyer event...aku pong tatau nk wat ape...kitorg kalaoke kt kalaoke box...sik melalak jer la aku 2hr ni...gle kalaka...siap kene ngorat ngan minah tomboy lg...die cam ngorat fatiew...tp kitorg mls nk lyn...hahahha

4/9/07
g keje cam bese...main futsal mcm bese...tp arini blk kije lewat coz bos aku bising suh wat report..mende yg aku mls...huhu
mlm...main game ngan sham...chat ngan j, iewa ana...
sok keje...hope tomorrow is better than today...amin...

4 ulasan:

Ijoy berkata...

I likeeeeeeeee

@tune® berkata...

ko likeee yg mane joi?

Ijoy berkata...

Bule pilih² ke? hak hak hak

@tune® berkata...

muleh...
tp aku tau dah pilihan hati ko....