Jumaat, 15 Mei 2009

Kuasa Veto

Cikgu Karim: Samad, mane homework kamu?

Samad: tertinggal la cikgu

Cikgu Karim: Kamu berdiri atas kerusi skang

Samad: Saye beritahu ayah saya yg cikgu xlayak jadi cikgu saya...

Cikgu Karim: beritahulah

Samad: saya akan tukarkan cikgu ke kelas 5 mundur...

Cikgu Karim: Silakan, saye bet kamu xberani

Samad: Ayah saya Pengerusi PIBG...

Cikgu Karim: GULP...

**serius...Pengerusi PIBG lebih berkuasa dr Pengetua...harap maklum-->> (kisah benar)


SELAMAT HARI GURU..TANPA MEREKA, GUA XPANDAI MENGEJA

to KAK LIZA AND KIKURI (DUA² TEACHER ENGGERISH TUH,....)AND SMUA CIKGU DI SELURUH MALAYSIA YG DA PENCEN MAHUPON MASIH MENGAJAR.

"HAPPY TEACHERS DAY"

20 ulasan:

hacienda berkata...

selamat hari guru~~

::cikgu liza:: berkata...

ooooo... tenkiu.. eh salah.. thank you atun..

cik belacan melaka berkata...

serius?kasihan para guru itu.dah la nak pukul pon tk bule sekang ni.ish ish.

en_me berkata...

'gau' teww fatutnyerr 'gua' kannns..

@tune® berkata...

ieda-->>
bukan tuk aku kn?

cikgu-->>
hihi
u r welkam

cbm-->>
sib baik kite murid jer

en_me-->
tq cikgu

arfahadnan berkata...

selamat hari guru..

tapi cikgu sekarang ngan cikgu dulu lain kan..?

hanis berkata...

iye ke?
haibat2..

zairi berkata...

gua pun nak tengkew kat sorang cekgu tu.kalo x kerana dia,x pandai baca Quran gua skang ni.

mugiwara berkata...

wa tau hari ni hari guru pun pasal khutbah tadi cakap pasal hari guru~

hihihi~

hafiz berkata...

hai..kesian cikgu karim asik kene bahan je..hehe

jom tuka link
http://ulamraja87.blogspot.com/

hafiz berkata...

nnt kalau da add infom ye..da..

@tune® berkata...

arfa-->>
ntahla..lain ke idak ke..derang manusia gak...

murid dulu dgn skang pon lain gak...

hanis-->>
haibat?
skolah mane dulu?

zairi-->>
u are welkam
nnt gua bgtau cikgu tuh

mugiwara-->>
ok..lu g solat jumaat

hafiz-->>
ok...done

misz eyeliner berkata...

sib baik pegi interbiu cikgu aku fail.. kalo tidak mesti aku sakit hotak sekarang.

Kikuri berkata...

Sebenornye, scenario ni pernah terjadik... Ksian kawan aku. Ticer skang dah jadik bahan buli bebudak . Ticer skang LANGSUNG dah tak bole sentuh bebudak. Denda pun kene behati2. Tak bole tegur students terang2an.... nanti terganggu jiwa depa... Nanti tak bole blaja plak...

Kesian kwn2 aku yg mengajar sekolah harian yg problematic. Selalu ngadu kes pelik2 kat aku.

Aku sgt2 bersyukur sebab dpt ngajar kat sekolah yg boleh tahan... Alhamdullilah..

ilazz berkata...

kalau cenggitu aku nak jadik la CM pibg sekolah anak aku. ahaks..

Mohd Ariff berkata...

"TANPA MEREKA, GUA XPANDAI MENGEJA"

ada bakat gak tulis sajak nih.. sambung r sikit lagi ayat tu..

Tanpa mereka gua xtahu Alif Ba Ta
Tanpa mereka 2 darab 1 ku jwb lima

Monkey D Luffy berkata...

nak jadi pengerusi PIBG ler kalau cam tu

@tune® berkata...

eyeliner-->>
tu la..aku mmg malas nk jadi cikgu

kikuri-->>
tu ler pasalnyeh..aku pon pleik la budak skang..ntah hape hape....

smoga sukses kerjaya ko ye...

ilaz-->>
ah kau...
pantang

arip-->>
hihi
kiut sajak lu

luffy-->>
ni lagi soarng...
rosak anak²
kiki

mugiwara berkata...

sbnrnye lu patut kata
"ok. lu dengar dengar khutbah. tak tido~"

hahaha~

~ Lady ell ~ berkata...

owh..berdiri atas kosi tak nak..tp jd mat berok sarkas melenjan ngan moto boleh plak..cait! takde maknanya kuasa veto tu..

selamat hari guru.. :)uih,sesuai ke ucapan ni utk miss atune..errmmm rasa nya boleh la kot.. :)