Selasa, 17 Mac 2009

terkasima gua seketika...

kalau perempuan duduk terkangkang sedikit...
pasti kurang sopan....

kalau laki duduk berkepit...
adekah terlalu sopan?

same x pandangan orang terhadap perempuan duduk terkangkang dgn lelaki duk berkepit?

22 ulasan:

Faizah Salleh berkata...

complicated gak tu..

@t00neY r00neY® berkata...

tula pae...same x?

cik belacan melaka berkata...

tak sama!!perempuan mesti kena tegur "cuba rapatkan sikit kaki".lelaki can get away with it.org tk ckp "cuba kangkangkan kaki tu sikit biar nmpk manly"..

@t00neY r00neY® berkata...

haih...cbm..berbaur ketimuran nih..
tp part kangkangkan..berbaur lucah tuh...abes manly kah?

xsame ok...1 for tak sama..

somewhereonlyweknow berkata...

wa kepit bile nk tahan kencing je..

Mr PenyuBiru berkata...

tak kira lelaki ke pompuan,kalu duk terkangkang mmg kurang sopan.

zairi berkata...

apahal pagi2 gua dapat citer kangkang2 ni?

arfahadnan berkata...

aku rasa tak sama..
wanita = ayu, sopan santun ..duduk kepit..
kalau terkangkang sikit atau terkasar sikit.. mesti ader org ngater dah..

lelaki = manly, sikit kasar ..biasanya dok sikit kangkang..
kalau terkepit sikit atau terayu sikit.. tak kurang jugak yg memuji.. "bagus dier ni.. sopan jer.."

haih..

mrblind berkata...

lelaki duduk kangkang baru rock..kalau duduk terkepit, tu bapuk namanya..hahaha

Misz Eyeliner berkata...

tak sama.

perempuan kangkang org akan kata tak sopan. org tak akan kata mcm jantan pon

lelaki kepit org akan kata, 'nok, pesal mak tgk kau kepit2 ni?' org tak akan kata dia sopan lah...

sue-ana berkata...

kepit dgn kapit adik beradik ke?hu hu

kalau ikut pandangan aku, pandangan agak kabur pasal lupa pkai spek.

suya berkata...

tp tgk gak org yg tego tu...

hanis berkata...

tak comel.

mugiwara berkata...

duduk berkepit ngan awek keh yg lu maksudkan?

kalau duduk silang kaki, tu wa pun biasa wat...kne cover beb! huhu~

Kikuri Cun! berkata...

Wah!!! Soklan mencabar minda! yelaaa... pompuan kalu terkangkang, nnt org ckp mcm dot,dot,dot. Kalu lelaki, kang mcm ada benda nak disorokkan aje.

Apsal? Boifren kau duk terkepit ke???

miezi berkata...

ada benda dlm dunia yg kita tak boleh persoalkan :)

::Cikgu Liza:: berkata...

nih ko wat soal selidik untuk sapa nih..

anyway.. masyarakat kita banyak tabu.. masih ortodoks lagi pemikiran.. walhal.. kita tak harus judge org bagaimana.. pasti mereka ada alasan tertentu.. dan itu pastinya adalah hak mereka.. tapi kalau anak aku perempuan aku sok duk terkangkang.. mesti aku tegur.. tak manis... kalau anak lelaki pulak.. pasti aku tak kisah.. sebab kalau dia kepit pun dia masih nampak manly dan macho.. hehhehe..

@t00neY r00neY® berkata...

some-->>
hihihi..wa pon terkapit²

penyubiru-->>
owh..baiklah..i wont

zairi-->>
ala..bukan nasi kangkang ler

arfahadnan-->>
huish...
kire sopan la ek?
bukan nyah kah?

blind-->>
rock bapok kah?

eyeliner-->>
hihi nok...xkose nyah nok...

sue-ana-->>
kuih kapit?
haih..wat wa lapo

sile dapatkan spek anda

suya-->>
tgk cane?
criteria?

hanis-->>
orait!!
xcomel!!

mugiwara-->>
dok berkepit ngan kapel memasing..erm..seswatu

kikuri cun!-->>
auww...bf i dok macho ler...

miezi-->>
yeah...damn rite!

cikgu-->>
bermakna ko kene train anak murid ko kasik cara duduk yg seswai supaya bukan jadi bapok or tombuy ler eh...

a.k.u.p.e.n.t.o.i berkata...

ada masa terkepit, ada masa terkangkang..terkepit terkangkang..

@t00neY r00neY® berkata...

akupentoi-->>
uish...
mengikut keselasaan ler nih

mugiwara berkata...

apa yg seswatu nye?
takpaham~
-_-"

@t00neY r00neY® berkata...

owh..itu sesuatu yg xberape manis tuh..hihih