Selasa, 31 Mac 2009

ouch!!




















1. buah menggatal?
2. buah mengada²?
3. buah tergedik²?
4. buah tergaru²?























a. ½ masak or ¼ masak?
b. apa akan jadi kalau terlebih masak?
c. xmelecur?
d. agak² same x ngan kedai mamak?

16 ulasan:

aloy_paradoks berkata...

merebus telur?
ermmmmmmmm
ermmmmmmmm
ermmmmmmmm

aarrrrrrrr
aarrrrrrrr

tak jadi la mandi.

misz eyeliner berkata...

aku nampak kaitan antara dua pic tu.

kalau 'buah' terasa gatal2 silakan mandi di kawasan merebus 'telur' itu.

ko ada berpikiran mcm aku jugak tak?

Tanpa Nama berkata...

tempat rebus telur tu sama tak ngan tempat mandi sekali??? kalau sama tobat aku takkan makan telur rebus kat situ...hohohoho

**umie yg malas sign in***

somewhereonlyweknow berkata...

alaa...ko usha la fb aku.. aku pon ke sini jugak...

hanis berkata...

ewwwww....
makan telor rebus bekas air mandi...
yakkeeeeeeeeee

hanis berkata...

kalau ada yg kencing dalam tu.. sure telor rebus tu ader perisa tambahan... uwekkkkkkkkk

zairi berkata...

ni suma ada kat sungkai tu ke?

arine berkata...

kat mane ni atune? siap ade tempat merebus telur. silap2 kang telur lain yang terebus.kekeke..

mrblind berkata...

buah gua pun dah rasa gatal-gatal tengok pic tu..hahaha

mugiwara berkata...

karyota mitis...

tu pun ada bunyi cam org menggatal~


p/s: 1/2 masak.
side order...roti bakar....err...bawak kicap n pepper skalik~

kakpiah berkata...

mana la ko jumpa tempat2 nih?

pelik tapi benar.. :D

@t00neY r00neY® berkata...

aloy-->>
hihi...leh mandi
jgn gune heater

eyeliner-->>
owh...xtercapai akalku..sbb pada ki kalau gatal buang saje

umi-->>
xsama...
tempat lain..
mau bau telur kang

some-->>
oo...ye ke?
xinto ler....
tape nnt aku g

hanis-->>
xla..tempat lain la...

perisa tambahan??
xdan nk kencing lam tuh...
panas weh

zairi-->>
ade..hihih

arine-->>
kt sungkai...besh tau

blind-->>
hahahah...giler ah..xde wat spekulasi la wa..xkn da gatal??

mugiwara-->>
uish..tu penyakit gatal kronik tuh

itu saje pesanan nye?
right on ur way sir

kakpiah-->>
ade kt sungkai kak

macha_sezs berkata...

err....xnk la aku pegi sini..

:P

~ Lady ell ~ berkata...

buah gatal tu ada tnm pokok nya kt skolah aku dulu.cam pokok pinang tp rendah kan...buah dier kecik2 kaler merah.giler naya ko kalau trkene buah tu.

aku penah tengok tiwi pasal rebus telur tu..dia buh dlm bekas pastu rebus kan..ada tmpt khas kan..ke,aku tengok pasal tmpt laen..

chucky berkata...

huarghhhh

@t00neY r00neY® berkata...

macha==>>
hihi..takut ke?

ell-->>
buah gatal tuh mmg kaler merah...mmg tu lah...

tempat ni kt sungkai..aku rase byk gak tempat camni...

caki-->>
hihihi