Khamis, 1 Januari 2009

closing

closing for 08 kinda weird...gua kene tiaw same bos!ni bukan lu tiaw gua, gua tiaw lu blk...ni adalah tiaw men tiaw antara bos n subordinate...tp pentiawan ni berlaku one way jer..xde return...

gua pon pelik..suke sgt wat annual stock inventory, ade oditor mau dtg cek..kire odit gak la...pergh...gua mmg xleh lari, tp wa jalan jer la.....dulu..wa keje lab pon kene cek inventory...derang wat tgh tahun..ujung tawon wa tukar keje..kilang baru nih plak nk gak wat inventory, nk closing katenye...jgn closing kilang sudahla..wa nk cari duit kt mane plak kang..lg fenin..

asal anual stock jer nk wat ujung tahun...dah la report ujung bulan berlambak..ujung tahun lagi...ujung dunia jer belum

xabes kt situ..bos gua soh gua masok meeting gak...ade satu meeting pasal odit dr customer itu hari..da la keje byk...sib baik meeting tuh leh kuar² sambil lepak kt bilik QA jap...g kuar buang air jap...sbb ade sorang minah nih pon kene tiaw ngan bos lain lam meeting...

nk makn char kuey teow ah...
Selamat Tahun Tiaw..2009

15 ulasan:

alif-mikail berkata...

joget2 jugak! bila nak belanja makan ni?

Tanpa Nama berkata...

hepi new year!

jom pekena kuey teow!

@tune® berkata...

alip-->>
xyah byk cite..lu turun KL dulu...
kalau wa turun kerteh..bengkerap luh

penyu biru-->>
ayuh...on u~

a.k.u.p.e.n.t.o.i berkata...

wa pun selalu kena tiaw dan mentiaw balik..bila target sipi2...

Umie berkata...

aku pun nak makan char kuey teow gak...kat BP nie xde org jual CKT...kesian aku!!!! huhuhu

Al Hadi berkata...

selamat tahun baru!

macha_sezs berkata...

huhuuu

sama la kilang kita..
odit odit memang tabest.

Darkkadabra berkata...

selamat tahun baru datin shah

Kikuri-hime berkata...

Dulu masa aku jaga library... akhir taun je aku demam kura... kene kira inventory... Ko bayangkanlaaa... kat library ada 20 000 + buku... pergh!

Ada staff pun buat aksesori kat opis aje.. cheh!

BTW, taiw tu mende? Tolong xplen...

suya berkata...

happy new yearr

RY berkata...

selamat tahun baru..

huhu

chucky berkata...

meeting tuh buang mase je,
tp,kalu pasal increment ke,bonos ke,tuh mmg menjana ekonomi

@tune® berkata...

aku pentoi-->>
sipi2 jer?harus tepat!

umie-->>
kene g penang tuh

mase-->>
epi nu yer

macha-->>
bosan...naik fening

dark-->>
tq tq

kikuri-->>
kalau aku da muntah da....
tiaw nih ala2...buli la...
or kenekan orang..

suya-->>
happy..happy

razor-->>
selamat...

caki-->>
tol la..miting odit plak tuh..bosan!!

zairi berkata...

kesian nya kat kau.pi kawen la wei.berenti keja dok rumah je.pi mampos sama bos lu tu.x pun lu kawen ngan bos lu tu,lu kasi dia makan nasi kangkang.

@tune® berkata...

xmo la kawen ngan boss..aku kawen ngan orang lain ok ler