Khamis, 27 November 2008

percaya atau tidak bolos saja dinding itu!!!

pcaye tak..

1. budak, aru nk masuk sekolah..beriyaaaaaaaaaa sgt nk g skolah...excited sapai blom mase skolah nk bukak...sibuk da tayang baju skolah kt jiran²?

2. mase memule masuk skolah ade yg nanges mgade xmo g skolah?

3. ade yg rase seronok skolah ye la kn...first time di alam persekolahan...

tp..percaya x...

1. skang budak da ramai ponteng skolah...lg besh lepak CC or pusat snuker..atau lepak surau mcm Hati Suka..kekekeke

2. buat mak bapak nanges and belasah cikgu..

3. seronok dtg skolah sbb nk buli kengkawan...

**time skolah..gua rase gua kategori nasyid pop dangdut...ngeeeeeeeee

15 ulasan:

Monkey D Luffy berkata...

tu ler... HANGAT2 TAIK AYAM. Bese ler tu

misz eyeliner berkata...

kalo ko kategori nasyid pop dangdut, aku pulak buat dikir barat versi dangdut. cikgu benggang sbb aku jd perosak warisan. ahahaha...

Pengejar Masa berkata...

buat rap dangdut la macam too phat. tengok masam tak muke cekgu...

mrblind berkata...

gua percaya sangat budak-budak zaman sekarang memang tak boleh dipercayai..

hacienda berkata...

hmmmm ... aku kumpulan nasyid solehah..syahdu syahdan..kekeke

@tune® berkata...

luffy-->>
hahaha...hangat ke taik ayam?

eyeliner-->>
rosak warisan tape lagi..jgn rosak akhlak...

pengejar masa-->>
nnt aku nk tgk muke kawan² aku yg jadi cikgu..masam ke idak...

blind-->>
gua mmg xcaye derang nih...

ieda-->>
ade wat rakaman album x?kikiki

Kikuri berkata...

Sebagai seorang cekgu, kata2 mu adalah kebenaran... sob..*terharu...

Nadine Zuharra berkata...

dulu dak2 nangis takutkan cikgu ngan mak bapak,skang mak bapak n cekgu lak nangis sedu sedan sbb dak2 tu mmg jenis tak takott owang..haiya,ini mcm jadi cikgu sekolah memandu lagi bahagia!

@tune® berkata...

kikuri-->>
tu la...ko jd cekgu da tau perangai seko² kn?

Nadine-->>
tu la...sepanjang tahun la dibanjiri ngan tangisan..x anak nages..parents nages..da mcm acara lari berganti²

chucky berkata...

kecik tapak tangan
tapak kaki aku tadah kat budak skolah ni

lindosh berkata...

aku rindu ah zaman skolah

sultan berkata...

woi... aku cuma secawan susu yg dicemar setitik nila je la. haha...

Umie berkata...

wei...nasyid pop dangdut tu cemane? mcm paddle pop ke?? wakakaka

@tune® berkata...

caki-->>
ko xpenah skolah ke?giler ganah...

lindosh-->>
aku biase je..tp aku xmo g skolah dah

sultan-->>
hahha...ye sgt la tuh..gua xcaye..

umie-->>
huhu...paddle pop tu siga kn?aku kucing..miawwwwww

Mohd Ariff Yaakub berkata...

rasanya dah komen.. ke aku mimpi smlm..