Rabu, 12 November 2008

Al-Fatihah..

Last 12days..her mom...
harini..her father plak...

Nor..smoga anda dan adik beradik tabah menghadapi duagaan dari Nya

Smoga Mereka ditempatkan di tempat orang yg beriman...



yg bawah ni plak, gua curik dr blog chucky

"kehebatan atune"

aku x tau la sape ajar dia
ape dia buat
tp
kalu dia tulis blog,
kelajuan tangan dia menaip lebih laju dr otak dia sempat bepikior
macam tanga dia yang ade ilham

(sebenarnye aku setaip kali kuar bilik,aku asik dengar bunyi org menaip kat komputer)
bising betul

kepada kakak saye yg bernama caki-->

lu kalau main dark throne senyap jer sbb pakai mouse saje...
gua nih nk type lg..nk tglkn komen lagi..

lu ade lappy..pakai lappy sendiri..desktop besar nih..gua yg punye...sorang satu ade lappy still kaco pc gua...blueeeeekkkkkkkk

10 ulasan:

sEapUt "c@ berkata...

adik badik toksah gaduh2..

chucky berkata...

hehehehehe
nnt aku cilok maxis broadbangang kakcik

@tune® berkata...

seaput-->>
camnila kasih sayang kitorg..kekeke

caki-->>
tape..pasni kite wat schedule eh...

Boyz berkata...

gadoh=bahagia kot....

kalo cerai=masuk melodi!!!

hahahha....emo kes abby!!

Tanpa Nama berkata...

gado2 manje tu namenye...biasele adik bradik..aku yg tk de adik bradik nih,ape cite...?

dlm diam kkk ko puji ko ekk...vangga lh sket...

lupa aku nk sign in...aku pakai anon je lh ye...ELL

@tune® berkata...

boyz-->>
adeh..fatwa ko xleh tahan...

ell-->>
gua mmg syak lu je....org lain ade adik beradik..lu kan anak tunggal dr sorang adik beradik..

Umie berkata...

Aku sajes ko bakar je PC tu..senang Chaki tak rebut2 dah ngan ko...muahahahaha

miezi berkata...

kalau tanak bakar, bagi aku je lah pc tu.eheh

@tune® berkata...

mie-->>
huish ko nih...ganas!!!

miezi-->>
aku jual jer la...xruugi,,

ilazz berkata...

kem salam kat akak caki ko ek. seb bek bukan cakoi. hehehe..