Ahad, 2 November 2008

benarkah bagai dikata?

1. barang kes 1: pasangan

kalau pasangan orang cantik(gadis panas atau lelaki kacak xbley blah punye muke hensemnye-muke macam mrblind kot) or orang kaye cam anak sultan(cth msJ)
+
dgn org yang xbrape nk cantik (muka ala kadar..mcm ala2 darab dua...jgn marah bai...lu tetap ensem di hati gua...kekekke-ayat xihklas gua..)...xpon xberharta mcm gua
=
orang lain (orang yg perasan dirinye perfecto and calssy or kelasi)akan kate..

mesti kene bomoh...xpon kene buatan orang...mesti yg si muke ala kadar yg tackle gile2...

cth=

1.gua ngan ally Iskandar...konfem org ckp bukan2 wa,bomohkan die la.hape la...padahal ally yg tackle gua...gua xsalah pape...

2. zek zaidi memilih org bukan artist...comel2, name sedap...(gua latuh..cume kantoi bab tinggi jer...)


barang kes 2: kalau kapel indon harus bertutur indon kah?

1. Natasha hudson lam tipu kanan tipu kiri

2. Ashraf Sinclair kalu bg kenyataan pasti tututr lam Indon...hebat ol penangan Indon nih!

**gua layan melodi di hari Ahad..tidak sperti Die ini dan die ini juga..yg bekerja pada hari ahad ini..kekeke~happy wiken!!

16 ulasan:

Umie berkata...

Ehh..betul la..td aku pun perasan si ashraf tu ckp dah mcm org indon je..

missjaye berkata...

itu seme sbb ayat pawarut.layanan pawarut.dan minum pawarut.dan aku tadek satu pon ciri2 di atas.maknanya deymm la kan?

Kikuri berkata...

Jadik, selama ni org mengata akulaa sebb aku kapel ngan abang Chris Bale? Tak sangkanyaaa.... sampai hati mereka!...

Aku pun rasa aku telah di BRITISHkan... sbb tu skang ni cakap melayu pun semacam je rasa lidah aku.... hishhh!

lindosh berkata...

yang barang kes 2 tu.. adeh aku pon terikut camtu gak. otomatik kot bila bercakap dengan indon kita pon akan ikot bahasa dorang. haih nyampah gak kekadang

alif-mikail berkata...

atun..
koi rasa.. mahu hantar itu pakcik santa ke rumah aok!

itu pakcik santa bawak itu santau dalam itu beg besar maa..

@tune® berkata...

umie...aku rase nk sepak sajer si ashraf tuh....mgade nk jd indon...g la sane..

ala miss jaye...jgn sedey la..tape...lu paling gojes sbb ade byk kasut ma..

mgade lu kikuri...sudah semestinya menjadi bahan umpatan org tuh...ade guna2 itu chris bale kah?

lasat lu lindosh leh, gua rase lidah mmg tertuing ckp indon la..

alip!!jgn kasik abang santa hanta sama gua!!!gua takut die maaaaaaa

Pengejar Masa berkata...

heh, so true!

@tune® berkata...

damn true...ait!!!

shafa berkata...

setakat tgk melodi tuh apelah sgtnyer...
maaflah aku xlayan hiburan...
baik layan astro oasis....

en_me berkata...

amvoiii, akak yg jelita ittewww..

@tune® berkata...

ye ke pa ko xheran pa???

en_me, sape jelita..salah tetingkap kah?

miezi berkata...

dasatkan depa. jgn sok kita terikot2 sudah ar

@tune® berkata...

tu la..Nauzubillah...

misz eyeliner berkata...

ko kapel ngan ally iskandar? aku tak caye. mesti ko dh bomohkan dia.

ilazz berkata...

elok la dia p dok indon. perangai pun cam indon dahh. cehh!!

mrblind berkata...

ni lagi sorang..hensem sangat ke mrblind tu..