Jumaat, 6 Jun 2008

PoT☺kOpI Mescin

Gua mgalami kesukaran arini...almost 1hr@jam gua berdiri depan potokopi mchine neh...amatla mencabar kalau ianya manual...Mase kt TG dulu...skali ngan Fax, ngan both side, leh save kt pc direk selamba ajerrrrrr...smua senag arrr...tp kt sini..smua manual beb...wa ckp sama lu...

sib baek ade kerusi..wa kene duduk and bertenang(bukan bertunag-lambat lagik tu pon kalau ade yg nak masuk meminag)..wa pon relax la kan..kalau nk jd pengfotokopi berjaya(pengfotokopi=buat kopi sambil tangkap gambar) kene relax...

masalahnye...wa kene cover copyrite la haram jadah hape bende ntahapahapantah tuh...arghhhhhhhh...bile kene cover..time tuh la setting lari...bile setting lari..wa rase nk lari jer (bukan kahwin lari mcm member wa..)wa tensen...member wa tgk..apesal la minah yg cantex menarik tertarik and de bomb ni lame sgt...bengap no nk pakai meskinah ni...(mesin)...

tp muke wa biase jer....otak jer penat sket...pas satu jam...wa setel duplicate standard yg hya 70keping depan belakang..

sekian..wassalam...

6 ulasan:

suya berkata...

wahhh lu dah leh bukak kedai pinting arrr

@tune® berkata...

setanded arr..tp wa xnk bukak kedai printing...wa nk bukak KILANG printing

helomynameisjaye berkata...

aku suke tu.jgn lupe skalik bukak kedai kopi stabak.

@tune® berkata...

kedai kopi aku namenye:
adik tun...
sbb ankel, stabak n kopi bin smua da ade

chucky berkata...

aku selalu potostat kat opis org laen,selambe jekkk

@tune® berkata...

ki..ko tape arr...kekdang ko kan merempat..