Jumaat, 6 Jun 2008

ma love

Juz wanna share wif u guys...
how thankful i am...
got parents who really loves me...& care 4 me...
no matter how jahat i am...


eddy kt blakang and wif adik Lutfi...


kazen² yg slalu mgumpat bersama² (smua mate sepet)& caki yg slalu hang out nagn aku & fwen


kakak&abg ipar...


adik yg slalu buli aku&pinjam barang²(kalau die bli baju, size die aje..aku xmuat!!!grrr)

skang aku tau mane dr mane aku dapat skill tangkap gambar sendiri...see ma dad...like father like daughter...

6 ulasan:

suya berkata...

hahah..i loike ur last sentence itu...mmg la kompem.....skill turun temurun weih!

@tune® berkata...

skill turun menurun ...kahkahkahkah

Tanpa Nama berkata...

wehh.. aku dh tgk dah.. sib baik lawa sket gmbr aku tuh..

helomynameisjaye berkata...

skill dari kurun ke kurun?ngenge

@tune® berkata...

zaryna-->setanded arr dik..mesti gambar cun ko aku letak..tp tang mate tuh sepet jer..

Mis J-->berkurun lama...ku rahsiakan...

chucky berkata...

aku nk letak gambar atuk salam hishamudin